Alla inlägg den 29 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 29 december 2007 16:38

Idag har jag faktiskt varit duktig , de ni *ler*


Lagat middag, gjort ljus till uf företaget. men nu har ja inte tid att snacka mer för nu ska vi dra till min kusin haha :)


Smisk på rumpan

Av Rebecca Nilsson - 29 december 2007 10:55

Är väldigt stolt över mig själv för att min mobilräkning för nästa månad kommer vara mycket mindre än den ja brukar. Tror min mamma kommer bli stot över mig. För de är inte lite den har minskat, den brukar ligga på sådär typ 900kr och nu har ja inte ens ringt för 150kr ens, förstår verkligen inte vad det är som har hänt. Men någon gång ska man väl lära sig, det är ju dock mycket biligare för mig och skicka massa sms och så för jag skickar 5000sms i månaden för 100kr.


Men dock har jag aldrig lyckats skicka mer än 3000, så får se vem vet denna räkningen som kommer nu har ja kanske skickar fler sms :P Så är lite smått nyfiken på att få hem den redan nu haha :)






Av Rebecca Nilsson - 29 december 2007 10:37

Snart nyår och det är ännu bättre ! Glömma allt dåligt från år2007 och börja om på nytt med ett helt nytt år ! 2007 året blev faktiskt inte som jag hade tänkt mig faktiskt.  Just nu känner jag faktiskt på mig att 2008 kommer bli det bästa året på väldigt länge :) Studenten, turkiet, jobbet på sturup m.m


En sak jag har kommit fram till är att ja endast kommer hålla kontakten med de som vill prata/umgås med mig ! Vill inte ha kvar någon som inte bryr sig om mig ! Haha ! Nä men varför ha kontakt med de som inte vill?! Ingen mening med det ju ! Eller hur?!


Det finns en del saker jag kommer minnas med år2007, som jag sent kommer att glömma :) Sommaren, vännerna, vissa utgångar, resorna runt om i sverige m.m



Av Rebecca Nilsson - 29 december 2007 10:19

Ibland går de faktiskt inte som man riktigt tänkt sig. Nu är jag vaken, dock har jag varit uppe sen klockan 8 men ändå. Det är sånna nätter jag verkligen inte gillar. Varför kan man inte få sova länge när man varit ute på kvällen/natten. Aja, får väl ta och sova i fem min på den lilla visaren ;D


Idag får jag se vad som händer, ska träna basket med pappa och sen tänkte jag vara snäll och färga håret på min kusin ^^ Men hon får ta och höra av sig sen när hon har vaknat och de där :)


Nu tänkte ja faktiskt på om ja skulle gå och ta mig en dusch, klä på mig och leta upp min ipod och sen eftr det gå ut och ta mig en promenad. Fast vädret ser lite dåligt ut, så får ta paraplyet med mig för att vara på den säkra sidan :)


Smisk på rumpan, vet att du gillar de

Av Rebecca Nilsson - 29 december 2007 03:36

Nej nu är ja så sjukt trött så jag pallar inte datan mer + att jag ska köra och träna basket imorgon. Så behöver ha en skönhets sömn!


Ska ta och gå till min säng nu och burra ner mig ordentligt under täcket och bara släppa alla tankar och funderingar :P


Sov gott mina älsklingar + ni andra med ;)

Kyss & smek

Av Rebecca Nilsson - 29 december 2007 03:29

Har precies kommit hem från ystad. Tack för en trevligt 18års fest gumman, sen jade jag svinet kul på utgången med :)


Hittade 300kr på golvet där man hänger in jackorna så jag förlorade inga pengar alls ikväll utan tjänade 200kr på det haha :)


Nej nu ska ja faktiskt sova, ska spela basket med pappa imorgon. Så nu behöver jag verkligen sova !


Sov gott älsklingar !

Smisk på rumpan, dock vet ja att du gillar det ^^

Ovido - Quiz & Flashcards