Alla inlägg den 10 december 2007

Av Rebecca Nilsson - 10 december 2007 22:00

Nu är några bilder från bornholm uppe på min pixbix dock är det bara bilder på båten påvägen dit ;) De andra komer jag lägga in imorgon när jag kommer hem!


Ska dock ta två panodil nu, borsta tänderna, fläta håret och sen krypa ner i min älskade säng och lägga mig :)


Skriver kanske mer sen om jag inte somna eller något ^^


Ha de underbart älsklingar, sov gott :)

Kisses and goodbye <3


Av Rebecca Nilsson - 10 december 2007 19:41

Så vad skönt nu är man klar med historian till imorgon, vilket känns skönt :) Då ska ja o sara redovisa om trappers ^^ Är snart klar med samhällen med vilket känns bra :)


Mamma håller på att baka lussebullar, funderar på om man ska springa ner och se om några är klara? ^^ För inget slår nybakta lussebullar!


Nu tänker ja faktiskt ta och dissa datan och bege mig ner där nere, ta en varm dusch, en kopp kaffe , smörja in mig med lite brun utan sol och sen hoppa i morgonrocken och duntofflorna :) Sen blir det väl burra ner sig ordentligt under en filt i soffan!

Av Rebecca Nilsson - 10 december 2007 15:35

Har precis kommt hem vilket känns skönt, eller ja kom hem för 30 minuter sen. Vi slapp sista lektionen, eller vi skulle jobba hemma med det. Så de får väl bli att man sätter sig och pluggar det ikväll eller varför interedan nu? Så man har det ur värden, sen har jag samhälle som ska vara klart till imorgon.


Har även inhadlat lite nya saker, en ny klocka inne på guldfynd, nya benvärmare och leggins blev det med på köpet. Handla även en ny kula till min stav i tugan, har ju tappat den andra.


Har egentligen inte tid att sitta här och babbla massa när jag har läxa som ska vara klart till imorgon :/ Dock har ja ingn ork till att plugga när jag är halvt sjuk heller!


Ha de underbart älsklingar :)

Kisses and goodbye <3






Av Rebecca Nilsson - 10 december 2007 09:38

När andra ljuset brinner

vi julklappar syr

och vi bakar kakor

och har ett fasligt styr

Av Rebecca Nilsson - 10 december 2007 09:30

Igår var jag och titta på när malmö mötte björklöven, dock gick de första 7 minuterna inte bra alls. För då låg malmö under med 3-0, efter bobo tog time out och prata lite med spelarna så var de precis som allt släppte.


Malmö vinner matchen med 6-3 vilket var en otrolig känsla, det var dock många spända minuter inne på malmö stadion. Nu ligger malmö 3 poäng före rögle, inför matchen mot de i Ängelholm på onsdag. Men Malmö är sugna på vinst och de kommer ta hem 3 poäng på onsdag, det känner jag på mig.


En skåning går inte tygla, Malmö redhawks kommer alltid flyga !



Av Rebecca Nilsson - 10 december 2007 09:24

Sitter i skolan nu och har svenska. Har precis haft prov på epokerna. Hoppas på att det gick bra, annars får man bara göra om det vilket är sjukt syrt.


Ska skriva ett arbete nu men jag vet inte vilken uppgift tror jag kommer ta den : Vilken epok jag skulle vilja leva i.


Snart är denna lektionen slut och då har man bara 3 timmars håla vilket jag haaaatar. hade ju kunnat flytta upp de lektionerna på 1 timme och 30 min så hade man slutat tidigt idag men nejdå inte går de heller.


Sen när jag kommer hem idag blir det plugga samhälle, göra religion läxan och sen städa mitt rum och ta upp julsakerna där. För nu ser mitt rum ut som värsta kriget. Har inte haft ork till att städa, inte för jag har det nu heller men jag måste.


Nej nu kallar skolarbetet,

Kisses and goodbye <3


Av Rebecca Nilsson - 10 december 2007 07:59

Förkylningen har blivit ännu värre nu vilket jag hatar. Dock har jag inga jobbiga lektioner idag + att jag ska ner på stan och lämna min klocka på guldfynd och sen hämta mammas guldring som hon ska få i julklapp ;D


Gaah, usch är klockan så mkt. Det betyder ju att ja måste klä på mig, packa väskan ochsen cykla som en dåre till bussen :(




Ovido - Quiz & Flashcards