Alla inlägg under februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 9 februari 2008 13:11

Nu har jag och sis percis kommit hem från affären.

Hon och jag hadlade mat till ikväll :)


Det blir kyklinggryta med råris och en god sallad :)

Bilder på kvällen och allt de där lär komma in senare skulle ja kunna tro.

Ikväll är det jag som blir kocken, iofs brukar jag laga mat :)


Man kan inte visa sig ute i denna lilla håla som sjöbo utan att man träffar en jävla massa folk som man känner hela tiden ^^ Men det är skoj, för då vet man att man har vänner ;D


Får väl ta och springa ner och leta reda på batterier till den andra datamusen för Emma får damp på den ^^ Haha lite synd om henne är de ju allt <3


Här är en ganska gamal bild nu på mig och sis :) <3

Av Rebecca Nilsson - 9 februari 2008 10:23


Nu får jag dra mig och fixa något att äta först innan jag beger mig ut på cykeln i detta underbara väder :)

Älskar verkligen när solen är framme och värme.

Då kan man vara ute och riktigt njuta av värmen från solen :)


Men ni får ha en fortsatt underbar dag älsklingar

Smisk på rumpan

Av Rebecca Nilsson - 9 februari 2008 10:22

Två av mina sötnosar till vänner har övergett mig nu,

Taskigt va? ^^


Therese har åkt med sin lilla älskling till skottland , hoppas hon har de riktigt underbart där för de förtjänar hon verkligen.


Sen Poddy har åkt till frakrike med Norberg och kommer inte hem från nästa söndag :/


Aja vafan, jag klarar mig :)

Får hitta andra personer jag kan terorisera undertiden som sagt.



Av Rebecca Nilsson - 9 februari 2008 10:11

Ännu en underbar dag med sol :)

Har precis gjort mig gjordning,

funderar på att cykla upp till stugan och se hur långt morfar kommit där.


Klockan är ju inte så värst mycket, för jag ska ju vara med Emma idag :)

Vi skulle egentligen vara igår med men de blev inte så för jag somnade på soffan och vaknade klockan 9 :( Så vi får ta igen allt idag som vi missade igår känner jag haha :)






Av Rebecca Nilsson - 8 februari 2008 06:39

Sitter på jobbet nu, känns segt. Men skönt med pengarna i alla fall. Ska jobba med mamma idag faktiskt, men de går bara bra :) I helgen blir det mycket mys med kusinen , även till sturup ;D ska bli skoj :) Smisk på rumpan

Av Rebecca Nilsson - 7 februari 2008 13:42

Skolan har investerat nya datorer och det är inte vilka som hellst

utan det är laptops.


Känns super skönt att sitta vid en sådan , speciellt när man är van vid det med :) Men nu får man väl fortsätta med pluggandet i skolan, fick en uppgift att kolla om de fanns några skidresor kvar vecka 8 någonstans.


Fast det värsta med denna uppgiften är att man blir så sjukt äcklig sugen på att åka iväg. Någon som vill med? ;D Fast som det ser ut nu planerar jag att åka till Sälen eller Åre till nyår ^^ Säg till om ni vill med för de blir säkert bara skoj :)


Fast får ju åka skidor snart så ska inte klaga tycker jag :)

Skolarbetet kallar nu.


Av Rebecca Nilsson - 7 februari 2008 08:46

VÅGEN

24/9-23/10

Du behöver en avkopplande och rolig dag som ger dig chansen att slappna av. Att resa passar extra bra nu.


--


Vem är då villig att betala en resa till mig ? :)

Av Rebecca Nilsson - 7 februari 2008 08:25

Sitter i skolan nu och har svenska b,

Skönt för snart är den lektionen slut :)


Sen är de projektet kvar och sen turism,

skrev precis ut platsannonsen.


På tal om annat, när ska solen titta fram? :(

Jag vill ha sol och värme. Inte något jävla regn och rusk

Ovido - Quiz & Flashcards