Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

Underbara dag :)

Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2009 10:20

Vaknade redan 7.20 imorse, hur hemskt tror ni inte att det känndes en lördagmorgon? Men inte lyckades jag somna om heller. Så jag begav mig ner och myste ner mig i soffan under filten, på tal om annat så var där riktigt varmt och gott nere eftersom mamma och pappa hade satt fyr i den öppna spisen.


Nu har jag precis storstädat mitt rum och det känns riktigt skönt, dammade alla lister runt om hela rummet, damma, torka golvet och dammsugat så nu lukatar här riktigt gott inne + vaniljljuset är igång så då luktar det ännu godare. Har även fått upp lampan vid sängen, så nu kan jag äntligen ligga och läsa i sängen på kvällen istället för att bara ligga och filosofera tills mans somnar.


Men nu ska jag bege mig, ska ut och gå en runda med familjen och sen blir det duschen och jobbet för min del.

Fast är riktigt glad nu när jag kom på att det är en afton idag och att jag har mer än dubbelt betalt. Så det gillar jag riktigt mycket, och har även rätt mkt i ob även imorgon och då jobbar jag 12 timmar. Så det känns ändå skönt att pengarna rullar in på kontot trotts jag bara har timanställning på Sturup Handling.



 
 
Emmelist

Emmelist

31 oktober 2009 10:39

tack :D

ja ikväll är det halloween fest så ska börja göra mig i ordning snart.

vad ska du göra?

http://www.emmelist.blogg.se

 
Lena

Lena

31 oktober 2009 11:11

haha vilken jävla tid att vakna.på en lördag!! =)
Jodå allt väl, hoppas du mår bättre oxå! =)

http://lenaskrypin.bloggagratis.se

 
Classy

Classy

31 oktober 2009 15:00

Tack för din röst :) Idag blir det halloween fest och imorn kalas för sambos kusins barn :) Själv då, ska du hitta på nå skoj? :)

http://nathaliesjobeck.blogg.se

 
SOFIA

SOFIA

31 oktober 2009 16:22

sv: okej, vad roligt! Jag vet inte riktigt faktiskt :)

http://sofijeas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 13:19

Nu håller jag på att städa här hemma, tog mig en liten paus i det hela. Kom även och tänka på, är vääääldigt sugen på att gå tillbaka till min gamla blogg istället. blogg.se eller bloggagratis det är den stora frågan. Kanske ska ja blogg.se en ch...

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 09:45

Då är det torsdag, inte klokt vad dagarna rinner iväg. Idag ska jag tvätta och städa är det tänkte, kanske hinner med en timmesträning på mitt nintendo wii (wii fit plus). Är dock inte alls sugen på att städa och tvätta om jag ska vara ärlig, men...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 22:04

Startade en film innan vid 10 tiden + skickade ett sms till mamma och pappa om att de inte skulle ringa hem eftersom jag tänkte vila en stund. Såg dock bara 30 min av New Moon, slutade med att jag somnade gott i min älskade säng. Vaknade sådär vid kl...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 09:26

Då är det onsdag idag, är verkligen helt vilse på dagarna. Men tror det är för att jag jobbar alla helger och är ledig mitt i veckan.   Skulle egentligen kört upp till Robin igår i Ulricehamn, men mamma satte sig emot det, vet dock inte varför. L...

Av Rebecca Nilsson - 18 januari 2010 09:41

Sitter i nattlinnet och segar, har precis fyllt i lite papper som jag ska till arbetsförmedlingen med, sen där efter ska jag köra och hämta Nathalie, tänkte även ta mig en kopp kaffe + kolla in hennes nya rum. Sen ska vi köra hem till mig, blir väl...

Ovido - Quiz & Flashcards