Alla inlägg under juni 2007

Av Rebecca Nilsson - 2 juni 2007 13:35

Therese gumman du betyder väldigt mycket för mig, jag gillar verkligen att vi kommit varandra så nära den senaste tiden. För du betyder så oerhört mycket för mig gumman, en dag utan dig vet ja inte vad jag gör. Med dig blir man så glad, vi skrattar och fjantar oss.


Är vi ledsna så finns vi där för varandra, vi gör varandra glada igen, vi kan gråta ut hos varandra och det är verkligen bra. För de är inte alla vänner man kan göra de hos. Man kan prata med dig om allt, litar till över 100% på dig gumman, för jag vet att de jag säger till dig, säger du inte till någon annan och de uppskattar jag verkligen :)


Jag kommer så väl ihåg den dagen då vi blev vänner och de var en av de bästa i mitt liv :) Du och jag ska vandra hand i hand genom livet. Ingen/inget ska nånsin för komma mellan vår vänskap för då vet ja inte ad jag gör. För dagarna med dig ser så mycket ljusare ut än de dagarna utan dig :)


Finns vid din sida vad som än händer darlo och det vet du om gumman :)

Älskar dig vännen <3  För du är halva mig och så kommer de alltid vara!



Mot världen , mot alla , mot allt . Jag är ingenting utan dig , hoppas du vet ! Mitt liv skulle aldrig bli det samma , om du inte fanns . Du är en stor del av mig ! <3

Av Rebecca Nilsson - 2 juni 2007 12:21

Ja då är det lördag och fotboll ikväll, själv ska ja in til parken i Köpenhamn, och ska ta bilen över sundet med pappi, min farbror och min kusin :) Ska vli så skoj och se, jag verklige älskar fotboll. Hoppas nu att det går bra för sverige ikväll när de möter danmark i kvalet ;D


Ska hålla tummarna för sverige, krossa danmark ikväll :)


Men sen gillar ja inte att litmanen eller hur han nu stavar det ska spela med det finska landslaget när han inte ens kan spela med Malmö ff :/ De är fan skaaandal. Iväg med han från malmö, han är inte så bra längre som han varit!


Nej nu ska jag hoppa in i duschen och förbereda mig för ikväll,

Kisses and goodbye



Av Rebecca Nilsson - 1 juni 2007 23:13

Detta verkligen suger att vara hemma en helg, aldrig mer den saken är säker. skulle kolla på film men de var bara ja som tittade på den för de andra sov i soffan inte så skoj. Men ja kan hålla med om att spiderman 3 inte är alls bra ^^


Nej om man ska sova, är så sjuukt trött så de är inte klokt fan :/ är bud på att krypa ner i min älskade säng, starta tvn och titta på film hihi! men ja kommer inte se så mycket på filmen men de är en annan femma hahaha :D


Kisses and goodbye

Av Rebecca Nilsson - 1 juni 2007 18:13

ja då har man varit och handlat med mamma och jag fick reda på massa nice sen. Att jag ska få en ny dörr, persiener till de nya fönstret så man kan sova ordentligt :) Sen fick jag även nya skor väldigt söta, jag verkligen äälskar skor hihi


Sen fick jag även reda på att vi ska åka till helsingborg den 13 juli och kolla på Eva Rydbergs nya teater ;D Jag verkligen diggar de haha, de är så roliga :) Allt bra med ett gott skratt som sagt!


Nej nu ska jag gå ner och titta på spiderman 3 med familjen och sen pirates of the carribean, vid världens ände ;D Mysig film kväll, skönt att vara hemma och ta de lugnt någon helg som sagt :) Sen imorgon ska jag träna lite oh sola om de blir fint väder och sen på söndag ska jag till Center syd med mamma och pappa ;D Massa shopping och de älskar jag haha :)


Nej nu ska jag dra mig,

kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 1 juni 2007 13:40

Nu har man kommit hem från skolan igen blev lite lack när jag kom in för då säger hon att jag hade kunnat skita i att komma in utan bara skicka arbetet via mejl :| hade hon inte kunnat säga de lite tidigare? aja man ska inte allt leva på roser.


Men nu är det i alla fall helg och jag ska se på spider man 3 ikväll och mysa med mammi och pappi :)

Nej nu ska ja ut och motionera lite, men ni får hade kanon

kisses and goodbye ;D

Av Rebecca Nilsson - 1 juni 2007 08:24

Fy fan va gytt då är det helg igen kan inte förstå att tiden bara rinner iväg så fort det är sjukt. har snart sommarlov och allt. Inte för man ska göra så väldigt mycket mer ibörjan av sommaren än att jobba. Men de ska nog allt gå bra ändå.


Nejnu ska ja gå och göra mig gjordning och sen bege mig till skolan för att ha en lektion på en timme? :| hatar verkligen sånna dagar när det blir så. Förstår inte varför de ska vara så :/ Hade hellre kunnat ta de på studiepass eller så för ska bara lämna in ett arbete ändå så. Men aja, ska inte klaga mer får tänka positivt istället :)


Vad händer ikväll? hmm, jag vet inte helt ärligt. Får vell ta och komma på något. Eller ska det vara en sån hemma dag? och bara vara hemma och mysa med familjen, ut och gå och bara ta igen mig efter alla andra hårda helger. Eller ska man bege sig till lund eller malmö och gå på bio? hmm :/


Nej nu ska jag gå och göra lite nytta, kan inte precis åka till skolan i nattlinnet för de hade nog inte varit så uppskattat av lärarna haha :)

Take care `´ Rebecca -(c

Ovido - Quiz & Flashcards