Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 1 oktober 2007 18:04

Nej nu ska ja bege mig ner till min älskade mamma i tvättstugan och hjälp henne. Måste vara lite hjälpsam så man år lite extra pengar ;D


Kommer bilder och nya bloggar sen ikväll de lovar jag er


Ha de underbart, för det ska ja ha i alla fall :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 1 oktober 2007 17:42

Idag har jag inte gjort mycket mer än att ha varit i skolan, på banken och satt in pengar, shoppat lite fint, planerat fredagen :) Jag och tesse kom fram till att det blir bowling + mat då som gäller för hela slanten, ska bli så skoj  faktiskt :)


Inhandlat idag:

Svarta leggins

ljusa benvärmare

en beige klänning

ett blå/lila halsband

En plånbok eller vad man ska kalla det

Lila nagelack

Sånt kit till att bygga på naglarna

Och till sist handla jag en ögonbryns noppare ;D


Lovar ska slänga in lite bilder på det när jag fått tag i orken igen hahah :D

Av Rebecca Nilsson - 1 oktober 2007 08:00

Nu känns allt het okej, t.o.m så att jag kan säga att det känns bra :)
Min önskan är nu att jag ska få behålla denna känslan.. pls, iaf så att jag kan orka gå upp på mornarna och komma iväg till skolan på ett glatt humör för framtidens skull

remember: treat other people how you want them to treat you. It's the right thing to do.. even for you!


Nej nu kallar skolan, men ha de underbart mina små älsklingar :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 1 oktober 2007 07:58

Helt ärligt förstår jag mig inte på vissa personer, de tror dem är så sjukt tuffa för de säger och gör som de själv vill. De klankar ner varje människa de tycker det är något fel på.


Även om de bara skriver de på msn eller något sånt så sårar de exakt lika mycket som om man säger det öga mot öga. Skärpning nu alla, hur hade du själv reagerat om någon gjort så mot dig? Jag tycker människorna är elaka när de gör så, man ska behandla andra som man själv vill bli behandlade, that´s it. Men tyvärr är de inte alla som gör de.


För en människa är svag och inte lika stark som alla andra betyder det inte varsegod tryck ner mig mer, utan hjälp personen istället :)


När jag var mindre kan ja erkänna ja tog åt mig av allt folk sa till en nästan, nu skiter ja fullständigt i vad de säger och tycker om mig. Jag är som jag är, kan inte de acceptera det så är det deras problem :)



Av Rebecca Nilsson - 1 oktober 2007 07:45

Nu är de ännu en måndag, det är ganska skönt. För det betyder bara att man går i skolan i 3 dagar denna vecka och de gör mig lycklig av bara tanken haha :)


Idag ska jag först till banken och sätta in pengar, efter det blir de gå i stan och se om jag finner någon fin klänning elller kjol och linne som jag kan ha på mig på torsdag när jag ska ut :) Men de tror jag säkert att jag kommer att göra, så de blir inte så svårt ^^ Sen efter det blir det att dra sig mot skolan igen och ha de sista lektionerna, sen hem och laga middag och hjälpa mamma med tvätten och sen til sist ut och springa en runda ;D Eller blir det kanske gå en lååång runda, får se vilket humör jag är på när jag kommer hem från skolan hihi ^^


Nu ska jag fortsätta med målande av mina naglar hihi, målar de röda faktiskt nu. Är trött på frans manikyr, rosa och brunrött. Kände för att ha en färg på naglarna nu som syns, ska se om de har några fina färger nu man kan ha till hösten.


Ha de underbart mina älsklingar :)

Kisses and goodbye `´ Take care -(c

Av Rebecca Nilsson - 1 oktober 2007 07:33

Här kommer en bild på det nyfärgade håret, kanske intevärldens bästa kort. Men man ser i alla fall vilken färg det blev och de är vell huvudslen ;D

Ovido - Quiz & Flashcards