Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 17 oktober 2007 20:55

Sitter nu här typ halvt naken för jag har precis smörjt in mig med brun utan sol. Så ska låta de torka först innan ja kan ta på mig pyjamasen/nattlinnet ^^ Har precis tagit mig en dusch med faktiskt och det var riktigt skönt, njöt verkligen av det :)


Fick ju använda min nya inpackning till håret med, ni måste köpa det. De är verkligen dunder bra eller super bra :) Den gör så håret blir tjockare, tar bort de klyvna hårtopparna + gör så håret växer fortare :) Vilket jag gillar, för ja behöver verkligen odla långt hår nu tills studenten, hoppas de har vuxit en bra bit tills dess :)


Sen är jag väldigt glad med över en sak och de är att jag har lyckats gå ner 5kg på 1 månad vilket ja tycker är väldigt bra faktiskt :) Tyckte de var så skoj i skolan idag att få höra av de i klassen om man gått ner mkt eller så :)


Vad har ni hittat på med idag då? ;D


Kisses and goodbye <3




Av Rebecca Nilsson - 17 oktober 2007 19:48

Idag har ja verkligen varit seg med mitt bloggande därför får ja ta och skriva allt som har hänt under dagens gång :)


Imorse vart vell helt okej, ulf var ju heltglad idag vilket är helt förvånansvärt när det gäller honom. Sen hade vi ju personlig försäljning där gjorde vi inte mycet mer än babbla på om allt mellan himmel och jord. På arbetsmilö och säkerhet satt vi och skulle komma på hur vi skulle kolla arbetsmiljön i olika butiker, stackars 1.or som kom inoch lånade datorerna undr tide. De måste verkligen tro vi vart dummai huvudet eller något. För vi flippade verkligen ut på den lektionen haha ^^ Vår klass är nog bäst på bollsporter, eller inte haha :) Vi hade handboll idag och vi sög verkligen, men vi gjorde så gott vi kunde i alla fall ^^ Fast de värsta var att alla flttade sig när jag skulle skjuta. Men de tror ja mest var för att ja skjuter ganska hårt.


Efter idroten så bar de av hem, sen ut ochgå en runda med thesse på 5 km sen + jag har cyklat 1 mil idag. Så jag har fått min motion för idag ^^ Men de är så sjukt skönt att röra på sig :) Man mår så sukt mycket bättre av de än bara sitta hemma och glo ^^


Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 17 oktober 2007 07:42

Sitter just nu på bussen till skolan. Är verkligen helt seg idag, men hoppas de blir bättre från åt dagen. Idag tog jag faktiskt fram min vinter jacka :) älskar den, för att den är så varm och go :) idag efter skolan ska jag faktiskt gymma en timme och sen ut och gå en runda med älskade therese :) var ju så länge sen vi träffades så man saknar henne lite ^^ kommer lite bilder från dagen och så senare ;) kyssar

Ovido - Quiz & Flashcards