Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 7 oktober 2007 21:22

Usch nu är de redan söndag kväll, dagen hr gått så sjukt fort. Fast har hunnit med en hel del ikväll :) jag har varit i malmö och handlat skor, tränat lite, se pluggat samhälle.


Sen ikväll har ja myst med mamma och pappa. Vi tittade på 3 systrar och en mamma. Den är värd att se, super skoj :) Tur man inte lever ett sånt liv som de gör i alla fall.


Nu har man precis kommit ut från duschen, smörjt in mig med brun utan sol. Kan ju inte vara helt blek när de är vinter ha :) + att ja mår mycket bättre när ja har lite färg på kroppen om ja ska vara helt ärligt.


Sitter och väntar på att min lilla älskling ska höra avsig, så jag får reda på hur vi ska göra i veckan ;D Om ja ska åka in til malmö och pierca tungan eller hur de nu blir :) Man kan ju alltid hoppas på det.


Tycker om dig sötnos hoppas du vet de :)



Ha de underbart snyggingar :)

Kisses and goodbye <3




Av Rebecca Nilsson - 7 oktober 2007 18:27

Har varit i malmö med mammi, pappi och farmor idag och då fick jag mig tre par nya skor och sen för j fick de är ja tvungen att rensa bland de andra :(


















 



















 



Av Rebecca Nilsson - 7 oktober 2007 11:16



Här kom en liten höst outfit ;D

Av Rebecca Nilsson - 7 oktober 2007 10:35

Av Rebecca Nilsson - 7 oktober 2007 10:17

Usch det är redan söndag, jag gillar inte att helgerna går så fort ;D Men denna helgen har i alla fal varit underbar, massa fina presenter och massa trevliga stunder. Så det kunde inte bli mcket bättre då :)


Ska snart gå och göra mig gjordning för vi ska åka och shoppa idag, måste ha nya höst/vinter skor ;D Får se vad jag hittar i affärerna  jag ska spara lite pengar till pierca tungan nu i veckan med hihi ^^


Sen när man kommer hem blir det träning och sen plugga samhälle och körkortsteori ;D Fast ja är verkligen inte sugen på at plugga teori, men ja måste för ja har ju uppskrviningen snart och jag hoppas på att jag klarar den medetsamma så jag slipper göra om den :)


Ha de underbart mina snyggingar ;D

Kisses andgoodbye <3


Tycker om dig min sötnos :) <3


Ovido - Quiz & Flashcards