Alla inlägg den 28 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 28 oktober 2007 21:04

Vilket är det pinsammaste band du lyssnat på?

Ja inte vet jag, jag vet ju knappt vad alla olika band heter och sällan vet jag ju vilket band som sjunger vilken låt. Detta var en mycket kompicerad fråga.

Hur många timmar har du som mest suttit framför datorn?

Länge, säkert blivit en hel dag

Vad är det för färg på din cykel?


Grönmetalic monark cykel

Blondin eller brunett?

En äkta blondin

Vilken färg har du på din text på msn?

Röd

Vilket stjärntecken är du?

Jag är en våg

Vad åt du senast?

Fjärillskotletter, potatishalver i ugnen och vitlökssås :)

Har du en diskmaskin?

Förmodligen, hatar att handdiska (tar för mycket av min dyrbara tid)

Rakar du av dig ögonbrynen?

Japp jag rakar mina ögonbryn varje dag med en gamal rakhyvel från 1980... Nej skämt å sido. Ja jag rakar mina ögonbryn orkar inte stå och noppa dem ^^

Har du husdjur?

Ja en katt som heter martini

Vilket smeknamn gav din mamma dig som liten?

Ska man komma i håg sådant :O Tror de bara kallade mig rebecca vad ja kommer ihåg

Är du kär i nån just nu?

Ja det är jag, inte nykär precis men kär.

Har du brutit på tyska för att impa på nån kille/tjej?

Nä skulle inte tro det!

Har du sagt "lol" under ett samlag?

Jag vet inte ens om denna fråga förtjänar ett svar men okej då: NÄ jag har aldrig sagt "lol" under ett samlag.

Har du ätit godis för 100 kronor en kväll?

Nej verkligen inte, är inget sånt kräng

Vad är du beroende av?

Internet, mina program på tv, min familj och självklart min mobil

Vad har du för fobier?

Fobier jag?! Jag har väl inte några fobier :)

Jo det har jag: Getingar eller rättare sagt alla insekter som flyger och låter illa!

Spindlar är jag också mycket rädd för men det är nog inte någon fobi ändå. Man kan ju alltid undra om det är fobi i ordets rätta mening eller om det är en slarvig ställd fråga och att det egentligen skulle ha stått vad är du rädd för!

Berätta detaljerat om vad det äckligaste du har ätit?

Jag förtränger allt som är äckligt, hemskt och vidrigt.

Hur lång är du?

181 centimeter

Om du var ett verktyg vad skulle du vara då?

Knasig fråga men då skulle jag väl vara en avbitartång!

Sover du med gosedjur?

Skulle inte tro det!

Vad har du som ingen annan har?

Min kropp och min själ!

Vilken mobil har du?

En sony ericsson w880i kanske snart en ny ^^

Vilken var den senaste du fick sms av?

Av niklas

Vem var den senaste du fick ett MMS av?

Av Telia tror ja de var, dom är såna kungar på skicka massa sånt skit till en som man bara kastar meddesamma

Vem var den senaste som ringde dig?

Det var Ztoffe faktiskt, en killkompis från jkpg.

När duschade du senast?

Få se nu det var nog innan jag åkte till varberg i juli....

Nä det var faktiskt igår.

Vem tänker du på nu?

Min sötnos, han tar upp ganska mycket av min tanketid just nu!

Av Rebecca Nilsson - 28 oktober 2007 11:22

Igår/inatt var både bra och dåligt. Var och firade min älskade therese, vi fick god mat och vissa fick i sig lite väl mycket och dricka tyvärr. Men vi kom iväg till valla ganska bra på det, men trevligt hade vi. Tills jag och sara kommer in och stöter på hanna och får reda på att thessan ska åka akut med ambulansen till sjukhuset. För att hon hade vridit hela knäskålen urled.  lider verkligen med henne. Men ja vet hon är stark så de är inga problem. + att väl innan vi drar till valla så tappar jane hennes digitalkamera så den går sönder. Man kunde inte få en mycket sämre födelsedag än henne :/ Ringde nästan precis hem, men de vart ingen som ville svara så antar att de är kvar på sjukhuset.


Ska i alla fall handla blommor och en ask choklad och lämna till henne sen och hämta min väska och de där ;) Förutom de drastiska saker hade ja jävligt kul i alla fall, träffade massa vänner där och skoj hade vi. Fast de brände i käften ganska bra efter 5 shots turkiskpeppar xD


Men nu orkar ja inte babbla på mer ^^ Ska ner och se fortsättningen på legenden om Zorro tänkte ja :) Ni får ha de underbart mina älsklingar, för de ska i alla fall ja ha !


Take care `´ Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards