Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 16 oktober 2007 21:56

Nu ska ja ta och krypa ner i min älskade säng, ska du med? ;) Men nu kallar min älskade säng  , ska ta och burra ner mig ordentligt vill ja ta och lova :) Sen kommer ja sova så sjukt skönt med för ja är så sjukt trött idag !


Sov gott mina älsklingar :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 16 oktober 2007 20:43

Nej nu får ja fasiken ta och sätta mig och plugga kan inte lata mig hela dagen idag har prov på torsdag på epokerna och uppgifter till imorgon i rättskunskapen. Men de tar nog inte allt för lång tid att göra får jag hoppas på :)


På tal om annat snackade ja med sandra på bussen hem från skolan, de behövde folk på fotbollen så ville hon veta om ja spelade eller så. Som de ser ut nu ska ja trovträna för de och se hur allt känns och de där :) Sen kanske man är inne i fotbollen igen, men inte på samma seriösa nivå som i sjöbo :) För sen vi kom hem från träningslägret i barcelona för över ett år sen slutade ja med fotbollen och har saknat den som fan vill säga. Så nu är det dags att ta sig i kragen och sätta fart på kroppen igen :) Får hoppas nu att foten och knäna håller med ^^


Ha de underbart mina älsklingar :)

Kisses and goodbye <3



















Av Rebecca Nilsson - 16 oktober 2007 18:42

Är stolt idag faktiskt, har pluggat spanska, lagat middag, varit ute och gått nu håller jag på att uppdatera både min bilddagbok och min pixbox ^^ För ja har varit lite seg med det tyvärr ! Men lovar er ja ska bli bättre :)


Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 16 oktober 2007 12:20

Sitter i skolan nu och ska ha samhälle lektion. Men läraren är sen för hon sitter och äter värsta feta kebabrullen haha ! Men de gör inte oss något för då kan vi fjanta loss ordentligt här inne på lektionen så de är chill :)


Men snart är dagen över :D Fast först ett historia prov som kommer gå som smör i solen :)


Men nu kom läraren så måste gå :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 16 oktober 2007 08:13

Är helt seg idag, vart de igår med ^^ Fast skönt att tisdagar inte är så hårda haha :) Men om ja ska vara ärlig är ingen skoldag jobbig, allt är ganska så slappt och vi har inte så mycket i skolan, det som tar mest tid nu är spanskan och projektet.


Ska ju lätt kunna ta mig igenom dagen:

Personlig försäljning - Blir vel prata på som vanligt och sen göra massa uppgifter i boken ;D

Religion - Vet faktiskt inte vad som händer där idag ^^

Lunch

Samhälle - Vi har en tävling vi ska inreda en lägenhet och den som gör det bäst vinner ett pris ^^ Jag fick 100.00 kr som ja skulle inreda med hoppas de går bra :)

Historia - har prov, men de kommer gå fint :)


Sen ska ja hem och lata mig, nej skämt och sido ;D Jag ska hem och plugga spanska och körkortsteori tänkte jag, men först ska ja ut och gå en runda :) Någon som vill med?


Ha de underbart mina älsklingar :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 16 oktober 2007 08:01

Skönt att de är tisdag faktiskt, så när man har gått i skolan idag betyder det ju att halva veckan redan har gått :) vilket jag älskar så sjukt mycket, tro mig de hade ni med gjort !


Imorse gick jag upp helt tidigt för jag skulle läsa igenom historian en gång till för jag ska ju ha prov på det senare idag :) Ni får hålla tummarna för mig ;D Men ja tror de kommer gå bra ! De är inte så jäkla svårt som man skulle kunna tro och sen kan man mer än man själv tror :)


Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards