Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 14 oktober 2007 21:52

Nej hua nu är ja helt död, sov ju bara 3 timmar inatt så nu ska ja fan ta och sova destu fler :) Nu ska ja i alla fall klä av mig och sen krypa ner ordentligt under mitt älskade duntäcke och gosa :) Men ni får sova så gott mina små älsklingar och ni andra med ;D


Av Rebecca Nilsson - 14 oktober 2007 21:34



















Köpte ett par nya skor igår på nova lund :)

Kunde inte motstå dom helt ärligt!

Av Rebecca Nilsson - 14 oktober 2007 18:00

Nu är de söndagkväll vilken är både bra och lite mindre bra. Tur man snart kan ta och krypa ner i sin säng och sova så skönt :) Fast först ska ja göra historia, sen blir de tvn lite med inte för ja tror att jag kommer se så mycket men ändå ^^ Kommer somna som en stock i soffan framför tvn slår ja vad om :P


Nej om man skulle ta och sätta sig och göra mitt historie arbete så har man de klart så slipper man sitta med det imorgon :)


Ha de underbart mina älsklingar + ni andra med ^^

Kyss och smek <3

Av Rebecca Nilsson - 14 oktober 2007 12:27

Rebecca  är lika gotisk som Ernst i Sommartorpet

Troligen är ditt största mål i livet att komma med i Big Brother och bli dyrkad av pressen.


Hur FAN hittade du till den här sidan?!


------------------


Jag är fan bäst, fick -4 poäng ^^ Vad fick ju DU? ;D

http://odiumclothing.net/cat/gothpoint.php

Av Rebecca Nilsson - 14 oktober 2007 09:47

De är helt sjukt, jag somnade inte från klockan 5 imorse. Det tyckte jag vart lagom. Men nu när ja vaknade imorse hade ja somnat på mobilen, lite mindre lyckat faktiskt haha ^^ Jag är i alla fall uppe nu har varit de ett tag för jag har redan städat huset , utom hallen. För ja ska dammsuga där med. Men helt ärlig orkar jag inte de nu. Sätta på en bra film och sen lägga sig i sängen och sova lite ^^


Fast kvällen/natten vart väldigt trevlig, härliga damer och herrar :) trevligt snack, gott att dricka och sen massa trevligheter. Fast en mindre sak var att vi blev av med carina bara så :S hon hade gått hem då och klockanvar helt mycket, inga lampor. Sen kommer isabells pappa och hämtar henne och påväg till mig hade han sätt någon som la i diket. Så vi körde dit där. Men när vi kom dit la där infgen men den hade re på sig och börjat gå hem till sig själv och nä vi kommer förbi henne hopppar hon in i buskarna och gömmer sig helt jäkla fuked up :S Men panik fick ja i alla fall. För att gå hem sådär utan att säga något, klockan var 3 och hon skule gå typ 1 km helt själv och där finns int en ända lampa på vägen :/ Aja, men hon kom hem i alla fall och de vart ju tur :)


Men de var en trevlig kväll faktiskt, bilder från kvällen kommer läggas in både här på bloggen och på www.rebeccanilsson.pixbox.se ;D


Sen fick ja ett trevligt samtal sådär mitt i natten och de vart av victor. Helt weird faktiskt, har inte snackat med han på sådär typ 3 månader och nu ringer han haha :) Men de var i alla fall kul att få prata med honom igen, har saknat de lite. Vi vart ju värsta homies förr i tiden ;D En liten trevlig kille kan man säga i alla fall :)


Nej usch fy fan, nu ska ja ta mitt täcke med mig mer till soffan och burra ner mig ordentligt där och kanske sova i någon timme :)


Ha de underbart mina älsklngar :) + ni andra

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 14 oktober 2007 03:52

Trevlg kväll i alla fall förutom att carina drog bara sådär och ja fick värsta paniken för de :/ tjej helt själv i mörker de går verkligen inte :( men nu är i alla fall hon hemma och tacka gud för det ! var svin orolig. Kommer blogg om kvällen/natten imorgon eller om man ska säga idag ^^


Kyssssar :)

Ovido - Quiz & Flashcards