Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 9 oktober 2007 22:04

Nej hua, vad tungt mitt huvud blev sådär helt plötsligt. Aja sånna smällar man får ta. Har ändå varit uppe i ganska många timmar redan om jag säger så. Så sängen är den mest lockande saken just nu.


Nu ska ja i alla fall krypa ner i sängen, ta och fundera lite och sen ska jag ta och sova och även drömma så gott :) Då blir de att burra ner sig ordentligt under de älskade duntäcket alldeles strax ;D


Ni får sova så gott mina hjärtegull, för de ska i alla fall jag göra :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 9 oktober 2007 21:52

Imorgon kommer bli en trevlig dag, känner redan hur nerverna leker med mig :P hur kommer det då vara imorgon? Men ja får hoppas på det bästa, bara ja inte spänner mig så går de bra :) Ska ju åka in till älskade malmö imorgon och pierca tungan, sara min älskling får följa med som moraliskt stöd :) För de kan behövas ibland, sen ska ja hänga med henne in och göra det när hon får tummen ur röven :)


Fast först ska ja plågas med alla hemska lektioner, hatar de verkligen. Först rättskunskap, de hade varit svin skoj fast med en annan lärare. tur att man bara har det i 1 timme imorgon för ska på rättegång med klassen haha :) Tro nu inte något, vi har inte gjort något :) Sen blir de arbetsmiljö och säkerhet, men tiden där går snabbt för lisbeth är så sjukt cool diggar henne verkligen :) Sen blir de samhälle med sega camilla och efter det idrott. då ska vi spela vollyboll, undra hur det ska gå ^^ Men de kommer säkert gå som på rälls ;D Sen bär det av med tåget till Malmö med min älsko :)


Ha de underbart, ta ahnd om dig :)

Kisses and goodbye <3



Av Rebecca Nilsson - 9 oktober 2007 21:43

Ja du då har man precis kommit hem, har haft en myskväll hos natha, men vi tog oss även en liten promenad med hunden ner till jessica och hälsade på. De små hundarna hade skoj med varandra illa fall, de busade och stod i.


Sen tog vi oss en promenad hem igen, vi ställde oss och popade popcorn, efter det gick vi in och la oss i hennes säng och snacka skit och tittade på film :)


Och nu gör ja inte allt för mycket, sitter i min söta hello kitty pyjamas, duntofflor och myser med datan i famnen, funderar även på vad ja ska göra nu. Om man ska ta och starta en film och sen burra ner sig i den gosiga sängen under mitt älskade duntäcke. Fast de hade varit bättre om "någon" hade krypt ner bredvid mig ;D


Ha de underbart snygginar :)

Kisses and goodbye<3

Av Rebecca Nilsson - 9 oktober 2007 08:05

Usch, de är inte klokt vad tiden traskar på. Och vi med åren! hua, usch ja satt och tänkte på allt man har gjort i sina dagar, alla minnen och stunder. Stunderna på högstadiet var riktigt galna, flippa med lärarna, vattenkrig inomhus, ägg pickning inomhus hahaha xD


Fast nu är de HP3C som står mig närmast hjärtat, har snart gått i den underbara klass i 2 och ett halvt år. Tycker om alla mer eller mindre, man har ju alltid sina favuriter i klassen och så kommer de alltid vara. Hoppas på att man kommer hålla kontakten med de som man umgås med mest i klassen :) För annars kommer ja sakna sönder mig haha, sen finns där en hel del damer och herrar på andra linjer och i parallelklasserna som står mig nära :) Dagarna till studenten börjar närma sig de är helt sjukt, kommer både älska och hata den dagen. Men ska göra den till en av de bästa i mitt liv i alla fall, har redan fixat bil ja ska åka i, blir en ford mustang cab, sen ska vi äta middag på krogen med klassen, sen blir de gå ut med klassen med :) Studenten 2008 her we come <3


Nej om man skulle gå ner och borsta tänderna och sen sminka klart sig och fixa håret. Sen får man ju ta på sig och bege sig till bussen/skolan.


Fast de är inte så jobbigt idag.

Personlig försäljning med Anne, diggar henne :)

religion med nicklas, han är lätt en av de bästa lärarna

lunch

Samhälle med camilla, prov :(

historia med eva , hon är helt ok, inte så dryg som många andra är :)


Nej nu orkar ja inte babbla mer :) ha de underbart mina älsklingar och även ni andra ^^ Kisses and goodbye


Bilden är från förra sommaren då ja vart nere i marbella/ puerto banus och hälsade på mina kusiner. De vart 2 helt underbara veckor <3

Av Rebecca Nilsson - 9 oktober 2007 07:17

Haha, så illa kan det gå :)

Av Rebecca Nilsson - 9 oktober 2007 07:02

Vilken hemsk morgon, tror ni inte ja kommer på en sak när ja står i duschen lite över sex. Jo då trillar 25öringen ner och säger att ja inte börjar från kl 9.40 , lite smått sur blev jag haha :) Ja vafan, de är smällar man får ta här i livet nu som sagt.


Men ja kom i alla fall upp i tid och de kändes helt okej, har tränat lite nu med faktiskt, men ja gjorde lite sittups bara. De är ju bra för magen :) Men vad ska man göra nu för att låta tiden gå, för jag är ju nästan helt klar, väntar på en tröja som är i torktumlaren, sen att håret ska torka.


Ska ju ut och ta mig en låång härlig runda när ja kommer hem från skolan, någon som vill joina mig? ;D



Ovido - Quiz & Flashcards