Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 13 oktober 2007 17:27

Fick precis ett samtal från min älskade gummsi, hon hade faktiskt glada besked, robin hade raggat ihop mer folk nu som ska med till mig ikväll ^^ Ser faktiskt fram emot detta väldigt mycket :) Skaka rumpa like hell


Men nu får ja ta och fixa till mitt rum och allt de där + sen fixa till mig själv för ja har ju en del att göra. sminka mig, fixa lite myspys i uterummet i med vi ska sitta där ute :) Men de blir nog bra ska vi se. Fast sen vad ja ska ha på mig och allt de där blir en annan femma. Men jag kommer säkert på något ska vi se. Kan ju ha den nya tubtopen på mig som jag handlade idag inne på h&m.


Gah, nu måste ja rusa och fixa till på rummet och sen mig själv utöver det ^^ Ha de underbart mina älsklingar + ni andra med :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 13 oktober 2007 09:31

haha, ni skulle sätt mig och Emelie igår när vi la i vars en del av soffan. Vi var verkligen helt döda, så vi gick och la oss redan lite över 22. De är inte allt för ofta ja lägger mig så tidigt en fredag ^^


Men nu har vi i alla fall gjort oss gjordning och ska ta bussen snart ut mot nova lund och shoppa lite grann tänkte vi :) Måste se om ja finner något fint ja kan ha på mig ikväll ;D Men de ska nog gå bra ^^


Sen + att man har lite ont i tungan gör ju inte saken bättre haha ^^ Men ja vafan, sånt som händer ^^


Ha de underbart ;D

Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards