Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 26 oktober 2007 22:39

Nej nu dissar ja allt med data och mobilen, inte lönt ni teroriserar mig där heller för ja kommer inte svara ^^ Har ja väl lagt mig i sängen kan ja lova er att jag somnar som en stock!


Så nu ska ja klä av mig, borsta tänderna och burra ner mig ordentligt under mitt älskade duntäcke :) och tänka på min lilla pälskling ^^

Sov så gott mina små hjärtegull, för de ska i alla fall jag göra :)


Take care `´ Kisses and goodbye <3


En bild på mig från vintern 06 dagen innan julafton,

när ja skulle på bio med Fredrik i Malmö ;D


Av Rebecca Nilsson - 26 oktober 2007 22:29

Nej om man skulle ta och krypa ner i sängen för man har en hel del att stå i imorgon. Ska fixa något ja kan ha på mig, fixa min älskade therese present, sen ska ja fixa till mina naglar och mig själv för att bege mig till min älskade gumma för hon fyller år :) Blir lite middag och förfest hos henne med några tjejkompisar till hon och sen ska vi vidare till tingvalla.


Inte precis världens roligaste ställe, hade hellre dratt till Bar á bar i ystad för då slipper man alla bönder xD För dom verkligen hatar ja och alla såna äckliga raggare som kommer där i sina bilar och tror de är något ! De är verkligen så sjuuukt mesigt ! Grow up ffs !





Av Rebecca Nilsson - 26 oktober 2007 20:00

Nej nu tänkte ja gå ner och se på idol med min familj faktiskt eller blir det en till film. Får se vilket de tycker där nere! Kommer nog och skriver lite mer senare :)


Ska ju bege mig till lund eller malmö imorgon bitti för ja ska hitta något fint som ja kan ha på mig på kvällen när ja ska ut med damerna :) Vart inne på gina tricots hemsida och där fan ja massa fint :) Så får se vad som kommer handlas imorgon ;D


Ha de underbart :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 26 oktober 2007 19:32

Har verkligen varit off med mitt bloggande den sista tiden, måste bli bättre med det! har iofs varit sjuk nu i 2 dagar, har fått den äckliga inflännsan. Hatar den verkligen det, aja ska inte klaga mer nu för de är borta nu. Har i alla fall fått behålla maten som vi hade till middag och de känns bra :)


Idag har ja inte gjort så mycket mer än att lega på soffan titta på 3 filmer, sovit ^^ Så nu är man helt jäkla rastlös efter att ha sovi i konstant 2 dygn :/ Men imorgon blir de ändringar på den saken, för då blir de utgång för hela slanten :)


Kisses and goodbye <3


 En gammal bild på mig som ja hittade på mammas data ^^

Ovido - Quiz & Flashcards