Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 10 oktober 2007 20:39

Nej det får bli mer bloggande senare ikväll eller mer imorgon för ja har inte tid nu. Måste gå och göra min turism och sen hjälpa mamma lite med mitt hemarbete.


Något speciellt ni vill jag ska skriva i min blogg?

- Skriv det då i en kommentar så ska ja skriva det nästa gång lovar jag :)


Ha de underbart mina små älsklingar + ni andra med :)

Kisses and goodbye <3


 på något vis saknar ja de långa håret, men nu ska ja låta mitt eget växa till studenten i alla fall :)

Av Rebecca Nilsson - 10 oktober 2007 20:20

Allt har verkligen flytigt på kanon, jag och sara hade tur med bussar och tåg i malmö. Men sen när vi kom tillbaka till ystad fick man ju vänta i 30 min innan min buss gick, men ja vafan gjorde det. Man slipper i alla fall vara hemma :)


Har haft 2 lektioner idag bara, vilket ja älskade mycket :) Sen åkte ja ju med min älskade sara till malmö för ja skulle ta hål i tungan och nu är det gjort med. Läspade till lite då och då i början speciellt när ja beställde en stoor vatten med mycket is inne med mc donalds haha :) Men ja vart ju tvungen att ha is för de skulle dämpa svullnaden. Hoppas i alla fall att den inte är lika svullen imorgon som den är nu för de är lite jobbigt. Men de är smällar man får ta här i livet.


Nu sitter ja här och segar, men ska snart gå ner och fortsätta med arbetet och sen lägga mig i sängen och sova för ja är sjuuukt trött :/ Sen är de en såndär lång dag i skolan med :( Men mesta delen av dagen kommer ju gå åt till uf :)


Ha de underbart snyggingar :)

Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards