Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 11 oktober 2007 22:08

Nej nu ska ja ta och lämna datan faktiskt, är sjukt trött ikväll så de är sjukt. Så de ska verkligen bli skönt att krypa ner i sängen och sova sådär lite lagom. I med att man ska upp klockan 5, och sen jobba till klockan 14 ;D


Sen ska ja faktiskt försöka ut och köra med pappa, måste verkligen skärpa mig nu. För jag vill ha körkortet så fort som möjligt om jag ska vara ärlig :) Längtar som fan, är helt nervös för uppskrivningen, men sån tur är det att jag pluggar som fan på det :) så nu hoppas jag på det bästa med för annars får ja panik haha :)


Sen kommer ju Emelie hem till mig vid 16 tiden, sen blir de vell massa snack, trevliga stunder, god mat, ut och gå och sen mysa till en bra film och ta de allmänt lugnt ! Sen ska hon ju sova hos mig med, de ni ^^ haha ! Måste fan städa mitt rum imorgon med efter jobbet, för så som de ser ut nu så hade ja inte släppt in någon här ^^ Ligger skolböcker + teori böcker på golvet + en obäddad säng !


Men nu ska ja ta och krya ner i min älskade säng och burra ner mig ordentligt under täcket och bara drömma mig bort :)


Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 11 oktober 2007 21:33

Nej dagen har varit kanon faktiskt. Inte varit så värst ansträngande, vi hade ingen svenska i morse, utan vi gick ner i cafét och åt lite. Men de tog ju en hel evighet för mig, sen vart de dags för uf.


Där vi kommit helt långt vilket gör mig så stolt. Nu har vi snart sållt alla våra ljus som vi gjorde nu för inte så länge sen. Så det får snart bli ikea och handla nytt så vi kan gå på nästa leverans som ska vara klar tills den 2 dec då vi ska stå på julskyltningen nere i ystad. Kom då och köp av oss ^^ Våra gele ljus är världa priset de lovar jag er :)


Sen när man väl kom hem från skolan så väntade ja på att de skulle bli mat, men mamma och pappa skulle äta något som ja inte kunde äta så jag kokade mackaroner och hade strimlad kalkon bitar i ^^ Fast de fick jag äta när jag kom hem efter att ha varit ute och gått en runda med Cassandra. Det vart verkligen skoj att få träffa henne, har inte träffat henne på ja vet inte när :( Men nu får vi ta oss i kragen och ses ^^ Nu när vi inte bor så långt från varandra heller precis.


Efter det satte jag mig vid datan och bestämde att ja och thess att jag skulle ha en fest hemma hos mig på lördag. Man får ju ta och passa på när mamma och pappa är ute och festar med ju ^^


Nej nu orkar ja inte skriva mer, är helt slut i fingrarna + att de blir jobbigt för er att läsa det ;D


Ha de underbart snygginar :)

Kisses and goodbye <3
























Här är en liten bild på en hyla på mitt rum som är så fin när de lyser

men de saknas en bild i den lilla hjärtramen tyvärr :/


Av Rebecca Nilsson - 11 oktober 2007 06:50

Usch, nej nu måste man röra sig mot bussen, är verkligen inte sugen på skolan idag :/ Det som är mer lockande nu är att ligga hemma i sängen och soova, ligga under de varma duntäcket och titta på en bra film. Jag vill, jag vill.


Först svenska, men den går ganska så fort och tacka fan för det. Hatar svenska nu när man har jonas som lärare. Han är ju så sjukt seg och lyssna på och sen förklarar han som om man vore dum i huvudet! Men sen är de uf resten av dagen :) Men de gillar jag så de är luugna bananer :)


Ha de underbart mina älsklingar + ni andra med :)

Kisses and goodbye <3






Av Rebecca Nilsson - 11 oktober 2007 06:46

När man lyssnar på den blir man ju lite sugen på att dra ut och skaka rumpa like hell !


Men jag får nog vänta tills på lördag för då ska jag ut med damerna då blir de antingen Öja eller Bar´a bar ;D


Av Rebecca Nilsson - 11 oktober 2007 06:44

Av Rebecca Nilsson - 11 oktober 2007 06:35

Usch, är verkligen helt död idag. Är helt slut i hela kroppen och sen att man har mensvärk övanpå det är dock inte det roligaste. Men ja ska nog stå ut. De blir att ta massa panodil så ska de nog gå över ska vi se :)


+ att man är på värsta myshumöret gör inte saken bättre som sagt. känner ingen ork till att fixa till mig för skolan ens och då är de panik. Fast de är super duper skönt med mjukis om ja får lov att säga de :) Så de blir mjukis idag för mig, sen blir de myspys ikväll, de gillar vi !


Gah, jag höll på att få spader innan när ja skulle äta frukost, för de gick ju knappt för tungan är ju svullen haha xD I med man inte kan tugga ordentligt får de bli flytande föda för mig nu ett tag, yougort, isvatten + soppa ^^ Vem vet man kanske kommer tapa ett och annat kilo då , men de kommer man gå upp igen när man börjar äta som vanligt ^^



Ovido - Quiz & Flashcards