Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 18 oktober 2007 21:29

Är vrkligen helt rubbad i hela huvudet idag så de är inte klokt, böla i skola tyvärr men alla gör de någon gång ;) Vissa är mer vågliga än andra och vågar visa det och jag är nog en av de personerna.


Dum  som jag var när vi kom hem från sjukhuset innan var att ta en kopp kaffe, så nu lär ja inte somna på ett bra tag. Vilket känns skit helt ärligt ! Ska ju upp vid 5 imorgon för jag ska jobba, make some money :) Kroppen är verkligen helt död, men ändå på något konstigt vis är ja inte trött. Kan inte förstå det men ja, de blir vell man går ner och gör sig gjordning för sängen och sen kryper ner långt under mitt älskade duntäcke och slutar tänka alla de här drastiska tankar.! Han kommer klara det, han är stark! Fast även de starka personerna kan kasta in handduken tyvärr ! :'(


Nu vet ja i alla fall vem mina riktiga vänner är, de finns där för mig och stöttar mig och de vill ja tacka er sjukt mycket för! Men ja vet inte hur ja ska tacka er, men ni alla står mig varmt om hjärtat även om jag inte alltid är världens bästa männska på att visa det <3


Sängen bakom mig, står dä nybäddad och allt de där och luktar tvättmedel :) den ser så sjukt lockande ut, just nu fick ja en sån där sömn attack eller vad man ska säga. Precis som någon slog mig i skallen och ja kan somna när som haha ^^ Så de är väl bäst man kryper ner då i med att man knappt sov något natten till idag haha ^^


Sov gott mina små hjärtegull :)

Kisses and goodbye <3



En gammal partybild från en fest hos thess!

Har för mig de var då ja dök i badkaret eller däckade i snön där ute xD


Av Rebecca Nilsson - 18 oktober 2007 17:42

Tycker pappa kan komma hem nu så vi kan åka iväg. Vill ju träffa honom, var ju ändå ett tag sen. Lite drastiskt de ska bli på ett sånt här sätt men ja de är sånt som händer!


Sitter just nu och håller på att fixa min facebook, inte för de går så bra men ändå :) haha !


Kissses and goosbye <3

Av Rebecca Nilsson - 18 oktober 2007 08:32

Sitter i skolan nu och har svenska, ska skriva en argumenterande text om sänka åldern till 18år på systemet ^^ Lite skoj!


Är inte på topp humör idag, har sovit ca 1 timme inatt med ! Tänkte gå till sjukhuset sen och hälsa på honom. Men ja vet inte om jag är stark nog till det. Får se hur ja känner sen, just nu mår ja inte så kanon !


Men nu måste jag fixa svenskan, så ja kommer någon vart !

Kisses and goodbye

Av Rebecca Nilsson - 18 oktober 2007 08:30

Jag har ett hjärta.


Jag sårar inte någon jag älskar av egocentriska själ.


Kärlek är inget man kan äga. Den måste man köpa under en begränsad tid. Oftast.


Ger man inte tillräckligt får man hitta sig en ny. Jag antar att de som inte ger en förmögenhet  och inte har de som kärleken innebär.


Jag känner mig värdefull men till inget pris.

Ovido - Quiz & Flashcards