Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 27 oktober 2007 15:38


1.Vad tror du att alla andra tycker om mig?
2. Har vi haft sex?
3. Dricker jag alkohol?
4. Röker jag?
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
6. Skriv en mening där mitt namn är med
7. Tycker du att jag har bra musiksmak?
8. Har vi samma humor?
9. Skulle du våga dela säng med mig?
10. Vad är jag bra på?
11. Vilket yrke skulle passa mig?
12. Min sämsta egenskap?
13. Är jag självisk?
14. Hur luktar jag?
15. Har jag gjort något bra för dig?
16. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
17. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt?

Av Rebecca Nilsson - 27 oktober 2007 12:20

Nu har man precis fixat till naglarna lite, fast hade lite beslutsångest över vilken färg de skulle vara ! Men till sist fick de bli rött, de är ändå så fint tycker ja :) Nu sitter jag här och är sjukt rastlös, vetinte vad ja ska göra.


Om man skulle sy in klänningen man ska ha ikväll eller om man ska hoppa in i duschen eller varför inte göra båda två? ^^ Så har man liksom de fixat för kvällen och de är ju bra, för ska vara hos min gummsi vid 18 tiden ikväll :) Ser fram emot de redan, ikväll ska vi ha kul töser :) Skaka rumpa like hell och skratta och ha allmänt kul ^^ Ser fram emot kvällen så sjukt mycket nu om ja ska vara ärlig, fast ja tror ja kommer bli ganska bra på de efter ingenting i med man knappt har ätit något de senaste dagarna. Men de kommer väl med tiden får jag hoppas på :)


Nej nu får man vell dra och fixa till lite saker inför kvällen, sätta lite dricka på kylning :)


Ha de underbart älsklingar :)

Kisses and goodbye <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards