Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 8 oktober 2007 21:46

Nej hua vilken äcklig mensvärk ja har, hatar verkligen de. Det är sådana veckor man önskar man var man och slapp den skiten. Man blir så sur lätt, och stör sig på massa små saker.


Funderar på om ja ska gå ner och smörja in mig med brun utan sol, borsta tänderna, tvätta av sig sminket, hoppa ner i pyjamasen eller blir de sova i bara hotpants, kan vara gött ed med :) Sen blir de kanske starta en film och sen sova ^^


Men ni får sova så gott mina små sötnosar :) För de tänker i alla fall jag göra, ska även drömma massa söta drömmar om min lilla sötnos <3

Kisses and goodbye <3


Av Rebecca Nilsson - 8 oktober 2007 21:43

Hittade denna bloggen http://colourfulmiracles.blogg.se/ precis, den är verkligen läs värd. De handlar om en 20årig tjej/kvinna som har fått bröstcancer.


Den får en att tänka om väldigt mycket .

Av Rebecca Nilsson - 8 oktober 2007 20:02

Jag har ett hjärta.

Jag sårar inte någon jag älskar av egocentriska själ.



Kärlek är inget man kan äga. Den måste man köpa under en begränsad tid. Oftast.

Ger man inte tillräckligt får man hitta sig en ny. Jag antar att de som inte ger en förmögenhet  och inte har de som kärleken innebär.


Jag känner mig värdefull men till inget pris.


Av Rebecca Nilsson - 8 oktober 2007 19:58

Detta känns som....

Detta känns som något väldigt bra just nu :) 



Allt i mitt liv flyter på så jädras perfekt men de är ju så det ska vara i alla fall :) nu har man inte så värst mycket att göra om dagarna, mer än plugga och träna + att man går knappt i skolan vilket gör mig så lycklig :) Dagarna till studenten börjar minska och de kommer både vara den bästa och den sämsta dagen i mitt liv känner jag. Kommer ju sakna alla mina små älsklingar, men de som står en närmast kommer ju alltid finnas kvar där hoppas jag på :) Sen rullar de på med körkortet, kanske har de i min hand om 2 månader? ;D Vilket ja hoppas på, :D



Sen ska ja även vara med min älskade syster som jag älskar sjukt mycket, vet inte vad ja skull ha gjort utan dig! är glad att du finns i mitt liv för mitt liv är så mycket lättare med dig det ska du veta. Dig kan man verkligen lita på till över 100% för det man säger till dig stannar mellan oss. Vi har bråkat en del, varit som katt och råtta, men de är gamla tider som vi har vandrat förbi och det är jag väldigt glad för, jag sa mycket till dig som jag ångrade bitter efter, men huvudsaken är att det är du och jag nu igen :)<3 Vi har ju lovat varandra nu att det aldrig mer ska vara så som det varit utan det ska bli bättre mellan oss och det tror jag verkligen att det har :) Vi finns där för varandra när någon behöver prata och behöver stöd! Älskar dig <3 Tack för att du finns i mitt liv gumman !



Sen älskar jag även min familj sjukt mycket med, är glad att de just är mina föräldrar. De finns där för mig i vått och torrt, stöttar och lyssnar på mig när jag behöver prata, vi bråkar nästan aldrig mer. Och det verkligen älskar jag! mitt liv har ordnat upp sig bra nu :)



Ha de underbart snyggingar

Kisses and goodbye :) <3

Av Rebecca Nilsson - 8 oktober 2007 16:30

Dagen började mindre bra, svenskan suuger vekligen. Jag vill ha nicklas tillbaka :( Han diggade ja, medans gay jonas ärhelt super äcklig ^^


Efter svenskan gick vi hem till emelie och delade upp ljusen och bestämde var vi ska stå påjulskyltningen ;D Så hoppas de går bra nu, för ag vill verkligen inte ha några sura miner mer för de är verkligen inte kul. Om man ska kunna vara 4 tjejer i en grupp i ett år måste man kunna höra vad de andra tycke med utan att spåra ur totalt. nej hua,är så less på de damerna nu. Bättring töser annars vill ja nite vara med er längre.


Sen idag när man kommer tillbaka efter turismen ser ja min älskade sara komma med en fin tröja där de står studenten 2008 så jag sprang och raggade upp ida och fick min tröja med :) så fin, de kommer bild på den snart lovar ja er :) så sjukt härlgit mindre än 8 månader kvar i skolan. Vilket både ger en underbra och mindre bra tankar, slår vad om att ja kommer böla + de kommer nog de flesa göra. Hoppas i alla fall man kommer hålla kontakten med de töserna som står en närmast hjärtat <3


Nej nu ska ja gå ner och laga middag med mammi, sen ska ja gå enrunda till Nathalie och titta på deras nya hund sm de köpte igår :) För de fick avliva den andra :/ Sen blir de hem och plugga samhälle och feta mig i soffan ;D


Ha de undebart snyggingar :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 8 oktober 2007 07:56

Nej nu måste jag röra mig ut i det kalla :/ tur man har en varm jacka, härliga vantar och en mysig halsduk :)


dagen ser ut såhär:

Svenska med skumma jonas xD

sådär 4 timmars håla och de suuuger som fan

turism med fisa lisa

Religion med tuffa nicklas ;D

 Sen blr de hem och pluga lite samhälle för har prov imorgon, en blir de hjälpa mamma med maten och sen får ja bege mig ut och tvätta bilen och städa den invändigt ^^ Har även hängt in en doftgran i bilen som luktar jordgubb haha :)


Kommer nytt inlägg ikväll när ja har tid, eller så kommer där ett medans jag är i skolan vem vet;D


Ha de unrbart alla mina trogna besökare :)

kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 8 oktober 2007 07:41

Varför har de nu ändrat om när man loggar in. De är sjukt onödigt med säkerhetskoden. Alla kan vel läsa 4 bokstäver och logga in? haha Sen den där rutan som kommer upp att man ska ändra lösenord ofta, så fan heller.


Om folk nu vill logga in på min blogga så varsegod den står öppen. Jag bryr mig inte. för en blogg ärinte så speciellt privat ändå så de spelar ingen roll xD


Ni har inga tips på bra låtar? Jag själv har verkligen noll koll nu. Har fått de flesta nya som är bra :) Fast min ipod vill ha mer ny musik, för den som finns på den är redan uttjatad ^^


Om man skulle gå och klä på sig lite, man kan ju inte precis gå till skolan i bara hotpants och linne ;D Även om en del hade gillat de, men de hade varit lite kallt ^^


Ha de underbart :)

Kissesand goodbye <3


Ovido - Quiz & Flashcards