Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 20 oktober 2007 18:08

Fy fan va skönt det var att få sova den där timmen som jag precis gjort, man känner sig mycket piggare nu faktiskt ^^ Och de är fan tur för nu snart kommer släkten på middag, vilket ja inte har någon lust för men ja skit samma :P


+ nu när ja vaknade kände jag att det var något cp med min mage, vet inte vad de är men har massa knip i den hela tiden :/ Inte hjälper panodil eller något sånt :( Vafan ja klarar mig, jag är ju en viking ;)


Nej nu ska ja ner och hjälpa till med maten faktiskt, ska även duka och fixa till här hemma lite :) Vem vet de kanske kommer en ny blogg senare ikväll eller något om jag har ork till det vill säga :)

Av Rebecca Nilsson - 20 oktober 2007 16:13

Sitter uppe på mitt rum halv död, gäspar typ var 10 minut de är helt sjukt! Vet inte vad man ska göra för att man ska bli pigg precis, men ja vafan ja kommer säkert på något :) Släkten kommer inte på middag från om 3 timmar så de är lugnt, känner ingen stress precis!


Vill ut och gå en runda, men ingen vill följa med! Tråkmånsar är ni allihopa tycker jag faktiskt, de är bra för kroppen att komma ut och få lite frisk luft och även röra på sig! har 10kg till ja ska ner för 5 är redan borta och de har varit hårt men vem har sagt att de ska vara lätt :)


Var ju och hälsade på farfar på sjukhuset innan, de var skönt att se honom så pass mycket piggare. Han kunde upp och gå och allt de där, en lättnad släppte faktiskt då. Vad som kan egentligen hända med honom, men så får man inte tänka + han är på ett sjukhus och han får den behandlingen som han behöver :) Även om han inte har funnits där alltid för mig så kommer han alltid att vara min älskade farfar <3


Nej nu ska ja faktiskt röra mig neråt mot tv.n tänkte jag, ska se om där är någon bra film på g fast de lär vel sluta med att man somnar så gott i en hörna på soffan som vanligt! Är redan less på hösten, jag vill ha sol och värme :)


Take care `´ Kisses and goodbye <3



Sommaren 2006 var helt underbar <3 Massa underbara minnen och stunder från den resan :) Men de presonerna som ja levde med de 2 veckor vet vad jag menar för allmänheten behöver ju inte veta mina pinsamheter från Puerto Banus/Marbella ^^































Av Rebecca Nilsson - 20 oktober 2007 10:09

Nu är de redan lördag, gillar det mer eller mindre ^^ För har precis städat klart mitt eget rum, ska städa hela övanvåningen nu. Eller ja blir tvingad till det. Så då finns de inte så mycket att göra åt de precis ;)


Efter det blir det göra sig gjordning, bege sig in och handla lite blommor och sånt till ikväll och sen köra till sjukhuset i ystad och hälsa på farfar. Hoppas på att de är bättre med han idag för i torsdags vart han sjukt tagen av de som hade hänt!


Men nu måste ja dra mig tyvärr, har inte tid att sitta här och slöa ;D

Ni får ha de underbart mina älsklingar :)


Take care `´ Kisses and goodbye <3


Ovido - Quiz & Flashcards