Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 6 oktober 2007 16:54

Gah, får spader. när ska rollin snow släppa skidresan till franska alperna? Jag vill boka den nu ju, jag och emmy kommer verkligen äga hela den veckan :) Fast ska lära mig åka snowboard, vetifan hur de kommer sluta ^^


idag har jag inte gjort så mycket. sov ganska länge och de vart så sjukt skönt. Sen vaknade man av att solen sken rakt in i rummet för ja hade glömt ta ner persienerna, så därför fick jag skylla mig själv ^^ har städat, dukat + även varit ute och kört ^^ Får värsta panik varje gång man ska köra ut på en stor väg och har en lastbil i röven hahah xD Men den rädslan försvinner snart får jag hoppas på ^^


Nej nu ska ja gå och göra mig gjordning ^^ För gästerna kommer ju snart hihi :)


ha de kanon bra snyggingar ;D

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards