Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 19 oktober 2007 23:48

Nej nu börjar klockan bli mycket faktiskt, funderar på om man skulle ta och starta en film , inte för ja kommer se mycket på den men skit samma :) Jah och filmer går verkligen inte ihop, de är mitt sömnpiller ^^


Sen ska man ju upp hyffsat tidigt imorgon för ja tänkte ta mig en liten promenad innan frukost, sen städa rummet och plugga innan folket kommer imorgon kväll ^^ Iofs de komme rinte från klockan 19 så ja hinner att göra en hel del på den tiden :)


Något speciellt du vill ja ska skriva i min blogg eller du kanske tycker ja ska lägga ut mer bilder eller något sånt. Lämna då bara spår i en kommentar så lovar jag att fixa det :)


Så nu dissar ja min data + allt annat med för jag ska ta och klä av mig, burra ner mig ordentligt under täcket och sen försöka tänka på något mysigt så ja sover gott :) Men ni får sova så gott mina älsklingar + ni andra med ! Kisses and goodbye <3



Av Rebecca Nilsson - 19 oktober 2007 22:45

Det sägs att tiden läker alla sår. Men egentligen är det väl så att man lär sig att leva med såren. Ärren finns alltid kvar. Jag har levt ett liv på andras försväntningar. Det gällde att leva upp till en roll eftersom jag inte var trygg i mig själv. Jag är så less på detta så jag håller på att kräkas. Jag kommer ihåg en period för några år sedan när man var mindre och inte hade så stora förväntningar på sig själv.


Jag försökte leva upp till nåt ideal. Jag skulle uppleva så mkt som möjligt på kort tid, kunde aldrig sitta still, ville alltid bort.  Jag var allt och inget. Det var min roll, en roll jag aldrig trivdes med kan jag se såhär i efterhand. NU har jag slängt alla roller överbord o försöker navigera på ett stormigt hav. Det är skrämmande, men samtidigt något helt nytt. Livet utanför murarna har börjat från och med nu!


Jag tänker inte spela mer. Jag tänker vara huvudrollen i mitt eget liv hädanefter. Jag är stolt över mig själv för dessa insikter och att jag vågar ta tag i de. Att jag vågar se att mitt liv varit ganska tomt, utan varken upp eller nergång. Jag vågar vara i underläge, jag vågar vara svag o det är en enorm styrka. Det ska göra ont att leva, men det ska vara gott också...

Av Rebecca Nilsson - 19 oktober 2007 22:38

Du var den ända jag såg upp till,

Du var den ända som fick mej att känna värme.

Du var även den enda som fick mej att

veta hur det känns att sakna nån


Du är den ända jag ber om att komma tillbaka,

Du är den ända som som gör att ja gråter

varje kväll innan jag somnar.

Och du var den som lämnade mej först.



Av Rebecca Nilsson - 19 oktober 2007 22:33

Jag vill inte vara någon för dig om du tänker på mig som någon som ger dig det du vill ha

Jag vill vara den som är där för dig

Och kan ge dig det du behöver, utan att du själv förstår det

Jag vill vara där när ingen annan förstår att du behöver någon

Och jag älskar att du litar på mig

Och att du tycker om att jag kramar på dignär du är skitur

Och inte vill ha med mig att göra.


Jag älskar dig för att du alltid varit där

Du har  alltid stått vid min sida vad vi än sagt till varann

Vi har varit  kvar hos varann oavsett vad vi hatat varann för

Och det älskar jag dig för.


Jag känner mig som..

Jag känner mig som något väldigt bra just nu!


Mitt liv går mot en förbättring och det gillar jag, allt börjar verkligen att klarna upp. Men det blir vell så när man lägger manken till och ger sig jävelen på att man ska klara det. Men nu är det bara det här med vikten kvar. Ska ner 10kg ca och det är jättesvårt :/ Fast jag äter "rätt" såkallat, motionerar mkt så går det verkligen inte, vågen visar inget mindre eller jo kanske men de är inte alls mkt. Men allt tar sin lilla tid, det har jag verkligen lär mig här under dessa 18 år som jag har levt. Livet är inte alltid så lätt, det är som ett krig. Man måste kämpa vidare för att kunna leva bra :)


Är verkligen stolt över mig själv nu med, jobbebyxorna tappar ja nästan de har blivit helt stora och de är bara pågrund av att ja tappat nästan 5 kg och tränat och även rört på mig en hel del :) sen att andra ger en komplimanger för det gör att man blir ännu gladare !


Kyssar, ha en bra kväll, för de ska ja ha i alla fall :)

Av Rebecca Nilsson - 19 oktober 2007 22:31

Du sa att känslorna inte var det samma som förut. Vi skulle fortsätta som vänner, vilket jag inte kan. Jag kan verkligen inte, jag vill men det går inte.


Jag älskar dig så mycket, ingen kan älska dig mer kan jag lova. Jag ser på alla tjejer du har haft nu efter mig och jag vet att du glömt mig. Jag tänker " va fan, jag klarar mig det finns så många fler än honom". Men jag har tänkt så för länge nu och insett att alla sår går inte över.


När du gick tog du med dig den största delen utav mig. Du tog mitt hjärta, fattar du det? Du har tagit det ifrån mig. Och jag vet att du leker med det, du stampar på det. Jag är inte värd ett piss, inte ett jävla skit. Jag tänker jämt att det inte ska vara såhär och att du kommer förstå vad du förlorat. Men hur lönt är det att jag ens tror det? Du vill inte ha mig, du har fått det du ville ha.




Och nu duger jag när du inte har någon annan, När du inte fått röra någon annans hud på allt för länge. Det är då jag duger.. det är inte rätt, allt är så fel. Vad finns det för mening med att jag aldrig ska kunna säga nej till dig? När jag säger " du utnyttjar mig, du har mig i din hand och du vet att jag finns där"




Det enda du svarar är att jag själv är med på det. VAD FAN TROR DU? Vad ska jag göra? När jag ser dessa tjejer du har nu förtiden. Undrar jag alltid, vad har dom nu då? Vad är det som jag inte har den här gången? Och när du kommer till mig, vad är det du saknar hos dom som jag har?


Jag förstår inte, jag gör allt för vara den du vill ha. Verkligen allt..


Jag vet inte varför jag ens skriver detta, för det är helt meningslöst.

Dina och mina dagar är väl över, men du har mitt hjärta i din hand ändå :/


Kyssar, god natt mina snyggingar ;D

Av Rebecca Nilsson - 19 oktober 2007 22:15

Ja vafan ska man hitta på med? :/ det är fredag och ja är sjukt rastlös. Fast kom precis hem från mormor ochmorfar, har varit där ute på middag sånt, fick fixat lite med bilen med :) Tur ja har min älskade morfar ibland haha !


Idag har fakiskt inte hänt så ycket mer än jobb, städa, fixa till mig, övninskört och sen varit hos mormor och morfar ^^ Funderar just nu över vad man kan hitta på med, itne för ja kommer på något heller ! Blir vel att man klär av sig lite, tar på nattlinnet och sen startar en bra film man kan titta på :) Fredagsmys är aldrig fel, eller mys överhuvudtaget är aldrig fel! och ine fan kan man gå och lägga sig heller ^^ Jag är vrkligen sueg på att dra ut och skaka rumpa ;) Men den tiden kommer, ska ju ut 3 helger irad sen så ja tar de lugnt denna, man måste ju ha tid att vila upp sig. Sen harman lite att plugga med.


Fast den kommande skolveckan lär bli sjukt slapp, går i skolan bara mån och tis för på onsdag ska vi till malmö och på torsdag ska vi träffa de från borholm ^^ och på fredagen är man ju alltid ledig , eller ledig och ledig r ja ju inte för jag jobbar och tjänar pengar :)



Kisses and goobye <3


Ger mig minnen från träninslägret i Barcelona <3

Av Rebecca Nilsson - 19 oktober 2007 11:30

Detta gillade jag sjukt mycket. Har gjort klart allt de som ska vara klart på jobbet så nu finns de inte mycket mer att göra. Ska städa nu i två timmar typ sen ska jag hem och städa, kanske ändå blir hockeyn ikväll. Får se, ska först ut och köra med pappa tänkte Ja :) sen får jag plugga teorin, för jag har ju provet snart. Nej nu kan jag inte sitta här och sega mer utan jobbet kallar ;D

Av Rebecca Nilsson - 19 oktober 2007 07:25

Usch jag då är man på jobbet nu, fast de känns så skönt att få komma upp och slippa ligga hemma i sängen och sega. Nej nu får man fortsätta jobba och tjäna lite pengar ;) kyssar

Ovido - Quiz & Flashcards