Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Rebecca Nilsson - 2 oktober 2007 16:36

Helt underbar dag, börja med frukost på sängen av mamma och pappa + fick ju min present då som vart bilen :) Efter det körde ja på körskolan och de gick som på räls börjar bli värsta kung nu, sen när jag kom till skolan sjöng de för mig + att mina damer bjöd mig på fika :)


Sen när jag kommer hem har jag massa kort i postlådan till bara mig med grattis på :) Sen när jag kommer fram till dörren ligger där en buket roser + pengar från min älskade farfar + där var även en del pengar i kuvert ja fick ;D Nu är man ju värsta rik haha, men ja ska spara pengarna och så, de får gå till bilen och sånt. För ska ju ändra om den lite, köpa cd växlare, slutsteg, baslåda och mer tuffa fälgar ^^


Nej nu ska ja gå och laga middag tänkte jag, sen kommer mormor och morfar med tårta och sånt till mig :) Hoppas er dag blir lika bra som min har varit hittills ;D


Fast är lite bseviken på en viss person, gav han en stor blombuket i 25års present och jag har inte fått ett dugg. Vem vet han kanske kommer ikväll så jag ska inte säga för mycket för min dag är inte slut än :)


Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 2 oktober 2007 06:44

Tänk för 18 år sen födde min älskade mamma mig, fick namnet anna rebecca maria , så nu vet ni de ;D


Imorse vaknade jag av attmamma och pappa sjöng för mig, fick frukost på sängen och vääärldens bästa födelsedags present :) Fick en bil, jag är så sjuukt glad, svävar på de rosa molnen hihi ;D Grattis till mig (8) Nu är de bara körkortet som jag ska ro i land, men de kommer jag klara galant :) Tack mamma och pappa för den underbara födelsedags presenten , ni är bäst i hela världen. Älskar er <3


Hoppas att min dag kommer fortsätta lika bra som den har börjat :) Ska och köra med lasse nu på trafikskolan :) hoppas de kommer gå bra, sen ska ja spänndera min dag med mina älsklingar i skolan, sen ikväll kommer mormor och morfar till mig med tårta och sånt smått och gott, JUMMI :)

Nej nu ska ja ta och röra mig, måste göra mig klar innan jag ska iväg, men hoppas ni får en lika underbar dag som jag :)

Pusssar <3

Ovido - Quiz & Flashcards