Alla inlägg under februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 26 februari 2008 15:54

Nej nu orkar ja inte med datan längre.

Ska gå ner och göra potatismos till mamma.


Sen blri det mys och sånt trevligt ikväll, det förtjänas veckligen ska jag tala om för er :)


Ska nog dela en flaska vin med mamma ikväll eller nått sånt.

Får se vad de blir.

Men iofs det är tisdag idag, äsch va spelar det för roll ^^ Man lever ju bara en gång och det är nu :) Så man får ta vara på stunderna man får här i livet, för man kan lätt missa allt för mycket.


Ha en fortsatt trevlig tisdag kväll/eftermiddag ::)

Pussar från pexis sexi;D



Av Rebecca Nilsson - 26 februari 2008 15:38

Du gör mitt liv till en melodi, de hoppas ja verkligen om att du vet.

Du kan se mig som jag är och det har aldrig hänt förut!


Nu har jag faktiskt insett vad och vilka som får mig att verkligen må bra och allt de där. Det är alla mina älskade vänner som finns där och stöttar en när de behövs eller så är det ja som finns där för de och stöttar dem. Man ska alltid ställa upp för sina vänner, man ska vara ärlig. För om man inte är det så kommer alltid sanningen fram. Dock tror jag att jag kommer tappa kontakten med en massa från skolan och så när man ska jobba och allt de där. Men jag får hoppas på att de som står en närmast om hjärtat kommer stanna kvar!


Sen är det även basketen som ge mig glädje och styrka. Jag var trött på fotbollen och ville finna någon annan sport och då var basketen given för mig. Jag har längden och smidigheten till det, så de kan inte bli bättre, dock är konditionen inte den bästa men de är bara att träna på den så kommer de med tiden. Nu hoppas jag bara på att vi kommer att få spela div 3 i basket till hösten :) Fast vi inte har tränat så mycket så är vi gryma.

Nu är vi ju ändå ca 20 personer som tränar basket istället för 7 st. Så det känns mycket roligare att träna nu :)

För nu ser man ljuset där framme, och nu behöver vi inte ställa in matcherna för att vi är för lite folk heller :)


Deppa inte ihop utan tänk på allt de där underbara runt omkring dig och även på allt de där som verkligen betyder något för dig !

Av Rebecca Nilsson - 26 februari 2008 15:07

Nu är det exakt 100 dagar tills man tar studenten :)

Då springer man ut full och glad på trappan i ystad på österportsgymnasiet.


Den tanken får en verkligen att må så sjukt underbart :)

Det mesta är fixat nu, nu är det bara inbjudningarna som ska skickas ut till alla människorna som man ska bjuda.


Snart kommer studentmössorna och kläderna som man beställde från abc-gruppen :)


Sen den dagen jag tar studenten fyller ju min älskade Emmy 19år :) så hon har dubbelt upp med presenter ;D










Av Rebecca Nilsson - 26 februari 2008 13:02

vilket jävla skitväder det är idag.

jah som hade planerat att gå ut och gå en lång runda nu när man var ledig idag men icke kan ja de heller. Allt är så vått och surt, så jag tror jag avstår. Tror inte de är så nice att gå ut och gå i regnkläder och stövlar ^^


Nej nu får ja sätta mig och plugga lite, har två prov nästa vecka + att de är en massa inlämnigsuppgifter som ska in. Så de är lika bra att få de klart. Sen har jag prov på epokerna i svenskan på torsdag så de är dags att plugga det med. Får dra mig i kragen och sätta fart med det nu :)


Av Rebecca Nilsson - 26 februari 2008 07:35

Det är tisdag nu vilket betyder ledighet :) Ska upp till kristiandstad med pappa :)Sen blir det hem och träna lite och sen plugga lite :( kolla kontot hur mycket pengar där finns i med de blir shopping imorgon i malmö med thess efter skolan :)Men nu ska jag hoppa in i duschen, fixa till mig och sen äta :) Men ni får ha de underbart, gör inget som inte jag hade gjort :) Pussar

Av Rebecca Nilsson - 25 februari 2008 15:54

Usch har precis nästan kommit hem eller ja för 1 timme sen ca.

Nu väntar jag på at mamma ska komma hem så vi kan åka och handla något vi kan ha till middag.


För jag vill verkligen inte ha ungsstekt falukorv och potatismos. Det är så sjukt äckligt så de är inte sant.


Dagen i skolan vart så sjuk underbar :)

Hade en lektion på morgnonen vid 9, sen gick jag, sara och adelina och solade i 20 min , hämtade mamma och mormors biljetter till sound of music, sen satt jag med damerna i klassen och snackade om sexuella erfarenheter.


De tycker analt är äckligt, håller inte med de riktig där faktiskt, sen tyckte de att det var trångt att ha sex i e dusch, fast så farligt är de ju inte, man får vara extra nära varandra bara. och sen ville de inte ge killen en avsugning eller runka av den när de hade mens för de tyckte de var orättvisst. Men killen ska väl kunna njuta ändå tycker jag :)

Fast vi alla tycker olika ^^


Men nu kom mamma så ska åka och handla :)

Ha de underbart älsklingar <3

Pusssa

Av Rebecca Nilsson - 25 februari 2008 07:45

Haha omg,

nu planerar jag och min älskade thess lördagens utgång.

Kan inte gå mer galet än de kommer, hon och ja festar till det hos mig och så, sen killarna för sig i med de bor helt långt borta ^^


De skulle visa oss de hetste ställena,

så nu får man lita på att de kommer göra det med haha ^^

Vill inte veta hur den kvällen kommer suta :)


Men nu tänker ja lämna datan för att gå ner och fixa till en liten fruktsallad som jag kan ha med mig till skoln och knappra på : ) Fast där kommer inte vara så många olika frutor mer än äpple, päron, apelsin och banan. Men likom de är ju alltid något.


Nu är ja i alla fall tillbaka till nyttiga och träningsflitiga Rebecca :)


Ha en trevlig måndag :)

Pussssar

Av Rebecca Nilsson - 25 februari 2008 07:27

Nu är det måndag och en ny dag på veckan.

Vaknade kvart över fem imorse av att mamma skäller på pappa för han råkar använda hennes kuddar och då vaknar liksom hon till. Sen kunde man liksom inte somna om.


Nu siter jag på msn och nördar mig,

bussen går ju inte från om 1 timme heller.


Tänk så mkt längre jag hade kunnat sova om ja inte vart väckt imorse, då hade jag liksom inte behövt gå upp från nu :)


Skönt att man bara går i skolan idag, sen är man ledig imorgo och sen går man måndag och torsdag :)

Fast på onsdag luktar det shoppingtime med min sötnos :)  

Vi båda behöver lite nya kläder för plåtningen nästa vecka. + att jag behöver nytt smink med :)


Sen till helgen ska jag ju in medmamma och mormor så då ska jag handla skor för det behöver jag verkligen :)


Ovido - Quiz & Flashcards