Alla inlägg under februari 2008

Av Rebecca Nilsson - 21 februari 2008 19:42

någon som:
någon som förstår dig: Vet inte faktiskt
något som du längtar efter: Resorna till turkiet och österrike
någon som du hatar: ja, där finns väl ett och annat

vem:
vem kramade dig senast: mamma
vem pussade dig senast: vet inte vad han heter

vem ringde dig senast: Fredrik
vem ringde du senast: Emmy
vem var hemma hos dig senast: Cassandra
vem var du hemma hos senast: Nathalie

brukar du:
titta dig själv i spegeln: ja.
ha ångest: ja, alltid.
drömma mardrömmar: kommer aldrig ihåg va ja drömmer
klä dig i svart: nja inte så ofta
hata folk: ibland
lita på folk: vissa, men långt ifrån alla

Av Rebecca Nilsson - 20 februari 2008 21:38

Nu är det förlägning,

hoppas på att malmö tar hem vinsten

och då närmar sig björklöven rögle :)


Men nu ska ja stänga av datan ,

titta på hockeyn och sen göra mig gjordning för sängen och sova.


För det är ju dags för jobb imorgon,

sista långa dagen för denna veckan :) Vilken glädje


Men ni får ha de underbart älsklingar,

sov gott och dröm sött :)


Pusssar <3




Av Rebecca Nilsson - 20 februari 2008 20:57

Jävla skit, blir så sur.

Kämpa malmö, alla vet att de är ett bättre lag.

Så det förvånar mig att de inte går bättre.


Men nu ska jag hålla tummarna ännu mer,

ett till mål ska komma av malmö och nu när jag väl sitter och skriver de så gör malmö ett mål, de kan inte bli mycket bättre :)

 

Känner stoltheten och lyckan,

älskar malmö vad som än händer, det har ja lär mig man ska älska sitt lag i både med och motgång och det kan man säga att jag gör :)



Malmö Redhawks är ren kärlek för mig <3




Av Rebecca Nilsson - 20 februari 2008 18:51

Det är redan onsdagkväll, vilket betyder att halva lovet har gott + en massa pengar som är tjänade. Fast alla pengar ja tjänar nu ska gå till betala turkiet resan och sen även till fickpengar :)


Nu sitter jag i soffan och tittar på tv4 sport, på matchen mellan rögle och malmö :) 3.poäng kommer malmö ta hem ikväll. Annars är de fan skandal, än så länge ser de bra ut för malmö :)

Malmö klacken hörs ganska bra, rögle får kämpa för att höras ^^


Vi regerar, vi kan för malmö <3

Vi regerar, vi kan för malmö <3


På tal om annat så är det skönt att det är torsdag imorgon, vilket betyder att de bara är 1 lång dag kvar att jobba för man slutar kl 14 på fredagen ju :)


Är sugen på utgång i helgen, de var så länge sen man var ute och festade. Tror det är typ 3 veckor eller nått sånt. Får ta mig ett snack med min älskade Emmy om hur vi ska göra. Eller om vi ska ta och supa till det ordentliget den 29.e när det är 100dagar kvar till studenten.


Nej nu ska ja titta på hockeyn :)

Pusssar <3





Av Rebecca Nilsson - 20 februari 2008 06:35

Sitter på jobb nu, snart dags att jobba. Har bara 3 dagar kvar :)Skulle egentligen se hockey idag, men jag mår inte bra. Så tyvärr får jag missa skånederbyt, men det är sånt som händer.

Av Rebecca Nilsson - 19 februari 2008 19:51

Nej nu ska ja ta och lämna datan.

här är ändå inget skoj på den, inget trevlig och roligt folk är inne på msn så det spelar ju ingen större roll :)


Ska i alla fall fylla i ett papper nu som luftfartsverket på malmö airport ska skicka till polisen för att se om ja finns med i brotts registert eller något sådan.


Men jag kan vara ganska så lugn,

för vad jag vet så finns inte mitt namn med där.

Fast de kanske står om mordhotet jag hade för 2 år sen, vet egentligen inte men jag hade mina små aningar. men nu är ja inte riktigt säkert på att det är så längre. Får höra med personen för vi har tagit upp kontakten igen efter 2-3år.


Sen kanske de stor om när jag blev misshandlad i skolan, pågrund av att en killkompis och jag latcha fotboll inomhus och ja råka skjuta 1m från en kille i min klass huvud, han får sånt cp ryck och flyger upp och slår mig med knytnävarna mitt i huvudet och på hakan. är väldigt glad att han inte slog mig hårdare för då hade ja tappat alla mina tänder i hela munnen , fast på ett sätt så hade han fått en ordentlig räkning att betala till mig. Fast ja fick 2000kr i skadestånd, förstår egentligen inte hur de kunde bli så mycket.


Haha nu tror ni säkert att jag är värsta vildingen, men så är det verkligen inte. Jag är så snäll, trevlig, uttåtriktad, fjollig och allmänt omtänksam som man kan bli. Ibland är ja dock för snäll, fast de har ja ändrat på.


Är less på att folk utnyttjar en och tror man passar då.

Sen när man själv behöver prata så lyssnar de inte. Nej usch fy fan sånt är de slut på. Jag ställer bara upp och lyssnar på de människorna som jag verkligen litar på 100%!



Av Rebecca Nilsson - 19 februari 2008 19:37

Satt och kolla runder på skor nu på internet,

hittade en massa som faktiskt är ganska intressanta.

Behöver fylla på min gaderob med skor, för de jag har är fula och slitna.


En sak jag har kommit på med tiden är att jag älskar skor och väskor.

vet inte hur många skor jag har, säkert över 40par. Fast använder max 12 par av de. Sen vet ja inte hur många väskor jag har, typ 10.


Är nog en sådan person som handlar de skor/väskor jag tycker är fina och använder de några gånger sen får de ligga någonstans i gaderoben.


Här nedan på bilden är några skor jag vill ha.

Får se vilka av dem jag kommer handla när ja ska till stan med mamma nästa helg :) Fast om ja ska få nya skor måste ja kasta några av de gamla som står och skräpar i ett hörn ^^


Av Rebecca Nilsson - 19 februari 2008 18:51

Har precis ätit middag, det var super gott att få i sig lite mat.

Blev en kycklingklubba, rårivna morötter och råris :) Låter kanske inte så gott men det var det :)


Nu sitter jag här och gör ingenting, funderar på att träna magen i brist på annat. Fast sen är de inte bra att träna när man är sjuk. Men de är mycket som inte är bra som man gör ändå.


På tal om annat så var jag glad när jag kom hem idag för pappa hade köpt en mjukisdress till mig :) precis vad ja behövde, så kan man kasta någon av de andra, inte för man brukar göra det men ändå ^^ Sen får ja snart en till fast det är en student 2008 ;D


Ja har ingen aning om vad man kan göra,

känner inte för att göra något.

Men ja får väl tänka ut något, ska titta på fotbollen ikväll mellan zlatans inter möter liverpool i champions leage ;D



Ovido - Quiz & Flashcards