Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 1 juli 2008 11:45

Fan vad skönt de var med en dusch,

Så nu luktar man sommar med de härliga dofterna i duschkrämerna

samt även body lotionen som ja smörjer in mig i varje dag.


Sen har ja ett medel som ja köpte i en frisör salong för mer volym i mitt hår och den luktarjordgubbar/smultron.

Och den är superbra, fast de borde den vara för de priset.

250 kr tror jag att jag gav för den.

Nu när ja började med de medel för mer volym i håret springer jag och sniffar på mitt eget hår för de luktar så gott :)

Har även fått höra de av personena i min omgivnig.

tror de heter red head volym eller nått sånt i den stilen.


Nu ska ja gå och hänga ut tvätten så mamma inte blir galen på mig för jag inte har gjort det.

Måste ju ställa upp för varandra.

Dock gör alltid jag och min familj det.

Mamma, pappa, farmor och hennes sambo ska på sommar konsert på söndag och då ska ja var chafför så de kan dricka gott allihop :)


Usch ja sitter bara här och babblar massa ointressant vetande ^^

så får nog ta och slut :)



Av Rebecca Nilsson - 1 juli 2008 11:10

"Det är inte vad jag gör, utan hur jag gör det. Det är inte vad jag säger, utan hur jag säger det, och hur jag ser ut när jag gör det och säger det." / Mae West.


Läste de citatet på en väns blogg för någon dag sen.

Gillade det väldigt.

De är så mycket sagt med så få ord :)


Men nu har jag inte tid att sitta här och babbla massa skit mer.

Måste duscha, fixa omeletten till middag på jobb och även träna lite.

Och jag har bara 2 timmar på mig

För klockan 13 ska jag vara klar för att bege mig till jobbet.

Men som sagt, jag brukar vara snabb.

Snabb som blixten när de gäller vissa saker ^^


Ha de underbart :)

Kisses `and´ Goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 1 juli 2008 10:51

Här kommer en dagens outfit bild.

Bilden är ganska suddig.

Var tvungen att ta bort blixten för annar såg man inget.


svarta högklackade skor - skopunkten

Svart högkjol - gina tricot

Vitt linne - gina tricot

Rosa kofta - vila

svart äpple halsband - glitter

Av Rebecca Nilsson - 1 juli 2008 10:41

Var inne på www.nelly.se och hittde massa.

Vill ha någon av jackorna där uppe + alla dessa 4 söa klänningar.

Älskar klänningar såhär på sommaren.

Finns nog inet bättre än sringa i klänning och bara njuta.



Av Rebecca Nilsson - 1 juli 2008 09:06

Har så sjukt tråkigt nu.

Tur andre skrev och fråga om vi inte skulle spela lite ^^

Så nu sitter vi och spelar röj flaggor på msn.

Än så länge leder jag.

Men han lär säkert vinna för ja suger :)


Skicka sms till sara för ett tag sen,

efte hon hade fått smset ringde hon mig.

Så hon kommer hit på en fika snart.

Funderar på att köra och handla nybkta bullar,

för de var en evighet sen jag hade det.


Nu ska ja i alla fall lägga in bilderna från min digitalkamera.

Så lär väl komma in några trevliga bilder i bloggen :)

Kanske en dagens outfith eller nått.


Fast innan ja lägger in bilderna ska ja starta kaffekokare.

Men ni får ha de kalas fint :)

Kisses `and´ goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards