Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 11 juli 2008 22:03

Har lagt in ca 20 bilder till på www.rebeccanilsson.pixbox.se nu.

Så glöm inte gå in och titta , samnt lämna en kommentar.


Funderar starkt på att sova nu.

Ska upp tidigt imorgon och städa mitt rum.

Sen börjar jag jobba 12-23 imorgon,

så har en lång dag på jobbet imorgon med.

Men de är fina pengar :)

Ska inte klaga allt för mycket, måste ju vara glad att man har ett jobb att gå till så man slipper sitta hemma.


Jag hade verkligen fått spel av att bara vara hemma och göra inget.

Hade krypit på väggarna av att inte ha nått att göra.

Måste vara igång hela tiden annars får ja spel ;D


Kanske skriver någon rad till innan jag somnar.

För det lär ta ett tag innan ja kan krypa ner,

är inte trött ett dugg :(

Men behöver all sömn jag kan få egentligen.


Take care `´ Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 11 juli 2008 21:24

Sitter här hemma.

Gör inte allt för mycket som sagt.

Är svin trött.

För dagen på jobbet var sjukt hemskt.


Väderradarn hade gått sönder på planet i morse så de som skulle gått till florens var 8 timmar sent, vilken gjorde en försening till fast då till arlanda.

För de var ju samma plan de skulle åka med,

fast de befann sig i florens.

Så man fick ju höra det ena och det andra.


Men vi kan faktiskt inte hjälpa att de blir så.

Förstår så klart det från passagerarnas håll med, men ändå.

Stå och skricka och nervadera varenda person vi hade där uppe som checkade in.

Tur jag inte tar åt mig av vad de säger,

utan de går in genom ena örat och ut genom andra och tacka gud för det kan ja tala om för er.

Annars hade det varit kris med ett sånt jobb som jag har.


Men nu innan jag ska sova tänkte ja lägga in ännu mer bilder på pixbox.

Har dock inte så många till att lägga in men några finns det :)



Av Rebecca Nilsson - 11 juli 2008 13:41

Har precis tagit de lugnt ett tag,

snart dags att börja jobba för fult igen.

Men det är skönt, för de är bara segt att sitta på jobbet och göra inget.


Haha, är fan hungrig.

Fast jag pallar itne gå upp och jobba.

Är sugen på att köra hem.


Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 11 juli 2008 11:56

Sitter på jobbet nu och gör inte alllt för mycket.

Tänkte ta något att äta men jag vet inte vad.

Får se vad de kan bli ^^


Ska ju inte öppna inchekningen till warsawa från kl 14.15,

så de är ju ett tag dit.


Så nu sitter jag och tittar på resor.

Vill åka på en solsemester till hösten och bara njuta av ledigthet och solen. Som sagt ni vet jag älskar solen.

Sitter även och tittar på massa kläder,

måste handla nya kläder ^^


Av Rebecca Nilsson - 11 juli 2008 04:38

Sitter just nu nere i soffan och tittar på film och dricker kaffe. Ska snart köra till jobba. Ser inte fram emot denna dagen , ska ju jobba över elva timmar. Ganska så segt, men dina pengar ;D

Ovido - Quiz & Flashcards