Alla inlägg den 26 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 26 juli 2008 12:51

Nej nu ska ja bege mig till jobbet,

får ångest av bara tanken kan jag säga er.

Gå inne och arbeta på en flygplats när de är såhär fint väder.

Nej usch de är inget för mig.


Men det är härliga pengar,

imorgon och de andra dagarna ska ja till stranden :)

Slutar tidigt eller så är jag ledig :)


Av Rebecca Nilsson - 26 juli 2008 10:57

har inte kommit ifrån data än.

Så det blir inte länge jag kan sola idag.

Men solen står högre nu + cocosolja så är de lugnt :)


Men nu får ja snabba mig så ja hinner steka lite i alla fall,

måste bli brun och sola solarium känner jag inte för såhär mitt i sommaren ;D



Av Rebecca Nilsson - 26 juli 2008 09:32

Ännu en ny dag,

det är inte klokt vad dagarna bara tickar på.

Ska dock jobba idag med, känner verkligen inte för det när de är så fint väder som det är nu.

Vill ligga på stranden och steka.

Måste ju få massa härlig solbränna , kan inte vara så blek som jag är ^^

Nej nu ska ja faktiskt ut och steka lite ^^

Får ju passa på denna stunden innan jobbet.

Inte för solen tar så värst men ändå, det är alltid något ;D


Fast innan jag går ut i solen måste ja titta på tågbiljetter till resan om två veckor :)

Längtar så mkt, ska bli så skönt att få träffa dig igen sötnos :)


Ha en riktigt underbar lördag :)

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards