Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 8 juli 2008 19:32

Nathalie ringde precis,

så hon kommer hit så vi kan ut och gå.

Måste ju ut och röra på fläsket.

Kan ju inte bara sitta inne och sega hela dagarna.

Inte för jag gör det men ändå.


Det är så skönt att ut och gå på kvällen.

Då är de inte så äckligt varmt ute.

Så man blir inte lika varm :)

Men de är ändå bra att svettas för då gör man av med mer :)


Hoppas de blir fint väder onsdag och torsdag då ja är ledig.

Så jag kan ligga och steka ännu mer i solen.


Nej nu får ja ta och fixa till mig,

kan inte se ut som ett lik.

iofs gör de inget för vi ska ut och gå så man blir varm ändå.

Tänkte ta med min digitalkamera ^^

Älskar kort, de är ju sånna härliga minnen hela livet.

Eller ja en del av tiden i alla fall.


Måste ju fixa en ny mapp på pixbox med.

Och den ska döpas till sommaren 2008, och förgyllas med massa härliga bilder från sommaren :)


Men nu ska i alla fall ja försöka lämna datan,

och klä på mig något annat och ragga upp min ipod!


Ha en fortsatt trevlig tisdagkväll :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 8 juli 2008 19:18

Är helt kär i min solbränna,

men ja kan lova er att den kommer bli värre.

För jag ligger och steker i solen varje gång de är framme.

Så sista dagen är inte kommen än kan ja tala om.


Älskar solen <3


Ovido - Quiz & Flashcards