Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 6 juli 2008 22:13

HAr precis kommit hem.

Kanon trevligt, dock vart ja trött mot slutet.

Kunde inte få bättre väder heller.

Solen sken så fint, tills allt var slut.

VI han precis hem innan de börja spöregna.


Sitter nu och fixar med en skiva ja kan ha i bilen imorgon till jobb.

SKa sova när som,

ska ju upp långt innan tuppen imorgon.


Känns ganska så skönt att man bara jobbar 3 timmar imorgon faktiskt :)

Fast man förlorar mer på det vill säga!

Om ni är sugna på att hitta på något imorgon så ring bara.

Jag är hemma till kl10.


Nu ska i alla fall ja krypa ner i sängen.

Vill ni mig något får ni skicka sms eller ringa.


Sov gott & dröm sött mina trogna läsare!

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 6 juli 2008 15:40

Väntar på att min fot ska vakna.

Så ja kan gå ner och göra mig gjordning,

samt köra och lämna filmen ja och emma hyrde igår.


Sen ska ja ju vara taxi ikväll,

Men de gör inget, ja ska ändå upp med tuppen.

Så ikväll blir de ingen alkohol för mig.



Av Rebecca Nilsson - 6 juli 2008 14:25

Nej nu sitter jag här åter igen.

Fast har fått en hel del gjort idag.


- Varit ute och gått

- städat gaderoberna

- Pratat massa med mamma

- tvättat bilen


Sen ikväll är de sommarkonsert som gäller.

Är sugen på festa,

men ska ju upp kl 3.30 inatt för att börja jobba kl 5.30

Så får ta de en dag ja är ledig istället.

Men när ja får en ledig dag till att festa vet ja då inte.

Jobbar ju till helgen, och skulle ja inte jobba då skulle vi fira farmor.


Nej om man skulle ner och värma pajen och skära upp massa härliga grönsaker till :) Dieten är igång nu.

Och jag ger mig inte från vågen går på rätt håll.

och de är då neråt.

Känner mig som en uppblåst ballong nuförtiden.


Ha en fortsatt underbar söndag :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 6 juli 2008 09:36

Vertkar inte bli fint väder idag :(

SÅ får väl hålla mig inne och göra inne sysslor.

För de är då inte trevligt att vara ute när det regnar.


Ska snart gå ner och duscha samt raka mina ben.

Titta lite på en film med :)

Kanske ska bygga på mina naglar med,

fast jag vet inte om de håller på de jobbet jag har.

Åh, en kall dusch hade då inte varit helt fel.


Fast jag vet inte om jag ska städa rummet, gaderoberna och mina hyllor i badrummet före, så man slipper bli svettig igen.

Aja, får se hur ja gör :)

Men ja sparar nog duschen till sist.

Kanske till och med ska träna lite ^^

Det hade inte varit helt fel faktiskt, super skönt !

Är någon sugen på att ut och gå idag så är de bara att ringa, jag följer gärna med på en sväng :)


Men nu ska ja i alla fall lägga in lite ny musik på mobilen,

samt på min ipod för den musiken ja här där är jag rätt så trött på nu.


Ha en trevlig söndag :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 6 juli 2008 00:35

Nu ska ja fan krypa ner i sängen.

Fast innan ja gör de ska nattlinnet av.

Kommer dö av värmeslag om ja har kläder på mig.


Orkar inte vara uppe längre

+ att de inte finns några roliga personer uppe.


Så sängen är mer lockande då :)


Sov så gott mina trogna bloggläsare!

Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards