Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 13 juli 2008 13:59

Sitter på jobbet nu.
fick precis reda på att jag måste jobba över av arbetsledaren.
För planet till Katowitce inte gick igår.
Så det ska gå ikväll istället.
Men jag tacka inte nej precis :)
 
Men nu ska jag fortsätta med förberedningen av flygen.
Sen äta något :)
 
Skriver några rader till när jag kommer hem :)
Puss och kram <3 

Av Rebecca Nilsson - 13 juli 2008 00:59

Nej nu pallar ja fan inte vara uppe längre.

Finns inte något skoj att göra heller.

Ingen rolig på msn och ingen svarar på mina sms :P


Så de är fan lika bra att kasta sig i sängen och sova.

Men först ska ja tvätta fötterna ^^

Dissar då allt nu för en dejting time med john blund.

Fast är de nått för ni gärna störa mig, finns ju på mobilen.

Den är ju igång dygnet runt :)


Sov gott, dröm sött `´ Puss & kram


Av Rebecca Nilsson - 13 juli 2008 00:47

Satt precis och kollade igenom min blogg,

så hittade jag detta söta ^^

Hade fått de i ett mejl av henne en gång :)


Jag skickar detta mail för att kolla hur många som faktiskt läser sin

mail. Din respons skulle vara intressant att få reda på.

Lägg märke till vad du läser. Efter att du har läst allt, vill du förstå

varför detta blev skickat till just dig.

Människor kommer in i ditt liv av en orsak, för en period eller för

resten av livet. När du förstår orsaken, kommer du också att förstå hur

du skall förhålla dig till denna person.

När någon kommer in i ditt liv av en orsak, är det oftast för att fylla

ett behov du har uttryckt. De har kommet för att hjälpa dig genom en

Utfordring, för att ge dig vägledning och stöd. För att hjälpa dig

fysiskt, känslomässigt och spirituellt.

Det kan verka som om de är sända från himlen, och det är de!

De är där för det du behöver dom för. Så plötsligt, utan att du gör

något fel eller på ett till synes opassande tidpunkt, kommer denna

person att säga eller göra något som gör att erat förhållande tar slut.

Ibland dör dom, andra gånger lämnar dom dig. Ibland provocerar de dig

och tvingar dig att fatta ett beslut. Det som är viktigt att förstå är

att ditt behov är mättad, ditt öde är fullbordat, deras arbete är

utfört. Den bön du skickade till universum har blivit bönhörd, och

det är nu dags att gå vidare.

Några människor kommer in i ditt liv för en PERIOD, för att det är din

tur att dela med dig, att växa eller att lära. De ger dig en upplevelse,

lugn eller bara får dig att le! :-) Kanske lär de dig eller visar dig

något du aldrig gjort förut. Vanligen ger de dig en ofantlig mängd av

glädje. Tro på det... Det är äkta! Men bara för en period.

Livslånga förhållanden lär dig livslånga läxor, sådant du måste bygga

upp för att få en solid känslomässig grund. Ditt jobb är att acceptera

läxan, älska denna människa och använda det du har lärt i andra

relationer och områden av ditt liv.

Det sägs att kärleken är blind, men vänskapen är klarsynt.

Tack för att du är en del av mitt liv, antingen det är för en period

eller för resten av livet.


---


Vadå sött skrivigt, fick de i ett mejl av min älska torajs :) Tack så mycket gumman. du betyder mycket för mig vännen <3 Inget ska få komma mellan oss , vi två mot världen <3

Av Rebecca Nilsson - 13 juli 2008 00:35

När människor inte har ett eget liv, 

pratar de skit om andras. 


Vissa är ju verkligen patetiska! - skaffa er ett liv kanske!

de skulle ju underlätta för er själva...

Av Rebecca Nilsson - 13 juli 2008 00:32

Jag har ett hjärta.

Jag sårar inte någon jag älskar av egocentriska själ.



Kärlek är inget man kan äga. Den måste man köpa under en begränsad tid. Oftast.

Ger man inte tillräckligt får man hitta sig en ny. Jag antar att de som inte ger en förmögenhet  och inte har de som kärleken innebär.



Jag känner mig värdefull men till inget pris.

En god kaka som inte lyckas bli köpt.

Av Rebecca Nilsson - 13 juli 2008 00:28

Detta känns som....

Detta känns som något väldigt bra just nu :) 



Allt i mitt liv flyter på så jädras perfekt men de är ju så det ska vara i alla fall :) Men den mesta tiden av min vardag spänderar jag på jobbet.

ibland kan det till och med bli lite för mycket.

Men jag älskar det, skoj att träffa massa folk :)



Sen ska ja även vara med min älskade syster som jag älskar sjukt mycket, vet inte vad ja skull ha gjort utan dig! är glad att du finns i mitt liv för mitt liv är så mycket lättare med dig det ska du veta. Dig kan man verkligen lita på till över 100% för det man säger till dig stannar mellan oss. Vi har bråkat en del, varit som katt och råtta, men de är gamla tider som vi har vandrat förbi och det är jag väldigt glad för, jag sa mycket till dig som jag ångrade bitter efter, men huvudsaken är att det är du och jag nu igen :) <3 Vi har ju lovat varandra nu att det aldrig mer ska vara så som det varit utan det ska bli bättre mellan oss och det tror jag verkligen att det har :) Vi finns där för varandra när någon behöver prata och behöver stöd! Älskar dig <3 Tack för att du finns i mitt liv gumman !



Sen älskar jag även min familj sjukt mycket med, är glad att de just är mina föräldrar. De finns där för mig i vått och torrt, stöttar och lyssnar på mig när jag behöver prata, vi bråkar nästan aldrig mer. Och det verkligen älskar jag!


Äntligen har mitt liv ordnat upp sig :)

Av Rebecca Nilsson - 13 juli 2008 00:02

Har precis kommit hem från jobbet,

är helt död i mina fötter.

Har stått upp i nästan 11 timmar och de är inget ja rekomnderar.

Min fötter värket och luktar inte allt för gott.

Tänkte tvätta de innan jag ska sova,

så de får ja inte glömma :) haha, så fall blir de kris.

Iofs ja lär komma ihåg, det för risken att jag glömmer de är liten.


Vilken dag på jobbet,

har stressat som en dåre,

gjorde lite fel med någon passagegare, men det rätta jag till i slutet.

Illa kan det gå ibland, så tur de finns lösningar :)


Ibland känns det som jag inte har något liv.

Jag jobbar typ alltid,

men jag ska inte klaga för jag har ett jobb till

och hade jag inte haft det hade jag klagat för ja gick hema dagarna i ända. Så jag måste vara glad över jobbet :)

Visst är jag det, men dock är de jobbigt vissa studer med ett sånt jobb.

Men de blir fina pengar i slutet :)

ÄR sugen på att se hur mycket lönen ligger på denna månaden som kommer nu den 25.e :)

Ovido - Quiz & Flashcards