Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 27 juli 2008 00:37

Har precis kommit hem från jobbet.

Skulle dock ha jobbat längre men Camilla klara bordingen själv.

Ska dock jobba imorgon med, skönt de inte är så längt :)


Funderar på om jag ska krypa ner i sängen och lägga mig.

Massage innan jag ska l'ägga mig hade inte varit fel.

Men inte finns de någon som kan ge mig massage nu heller.

Så får klara mig till imorgon,

ska ge mig själv fotbad och sånt härligt för fötterna.

Känner att de verkligen behöver det.

Får längta extra mycket till imorgon då istället.


Fan magen börjar kurra med nu, har dock inte ätit något sen kl halv fem idag. Så det kanske är därför.

Men ja, få leva på vatten nu till imorgon bitti ^^

Så snacka om att jag får springa på toaletten titt om tätt !

Smällar man får ta här i livet som sagt.



Ovido - Quiz & Flashcards