Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 7 juli 2008 22:32

Lär komma en till natt nu med lite sömn.

Är så äckligt varmt på rummet.

Antar det är datans fel.

Så nu ska ja stänga ner den och krypa ner i sängen.


Fast innan jag gör det ska ja bortsa gaddarna och klä av mig.

Är bud på att sova naken idag.

För då slipper man allt som klistrar sig på kroppen.


Aja, får väl behålla trosorna på ändå.

Sov gott mina älskade läsare!

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 7 juli 2008 21:58

 Sitter här uppe i min egen ensamhet.

Tankarna bara snurrar runder i huvudet.

Måste bestämma mig vad jag vill göra m.m


Idag har varit en soft dag,

först jobbade jag mina timmar, vidare till stranden och efter stranden körde jag och hämtade thess. och hon åkte precis hem.

Vi har varit ute och gått, snackat massa skit och snackade även en hel del om sex och relationer.

Sex är roligt att snacka om faktiskt..

tror nog många håller med mig om det faktiskt.


Sitter och spelar sanning eller konka med Robin på msn.

I brist på annat kan man alltid spela spel.

+ att man får reda på massa roliga saker om personen.


Måste dock sova snart, ska ju jobba imorgon.

Jobbar mellan 6-11 imorgon.

Hoppas på fint väder då med så ja kan sola lite till :)

Fick lite färg den tiden ja la och solade idag,

åh vad ja älskar solen :) 

Och är de inte fint väder så solar jag solarium.

Låter som jag är besatt av solen.


Av Rebecca Nilsson - 7 juli 2008 10:14

Har precis kommit hem från jobbet.

Känns ganska så skönt kan ja tala om.

För nu har man mer fritid,

funderar starkt på att dra till strandne eller nått.

Solen skiner och de är varmt ute.

Då får man liksom inte missa chansen att sola :)


Varje ögonblick ska man ta vara på.

och det är precis vad jag gör.

Älskar solen och då får man inte missa att ligga ute och steka.

Dock är de jävligt tråkigt själv,

men vafan, jag får i alla fall en härligare bränna.

Det får man ju inte precis av att vara inomhus.

+ jag har tävling med robin.

Så jag ligger under press, så därför måste jag sola.


Inga människor är uppe heller.

Vågar inte ringa någon heller, för då väcker man de kanske.

Eller så sticker jag ner där själv.

Svårare än så är de ju inte precis :)


Fast väntar att dra ner där till klockan blir närmare elva.

Då äre ju lite varmare + att solen tar mer.

Hoppas där inte är allt för mycket folk då.

Orkar inte trängas med alla människor som sagt.


Nu ska ja i alla fall gå och äta frukost.

Sen klä på mimig bikinin och göra mig gjordning för beachen :)


Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 7 juli 2008 10:04

Tiden på jobbet gick jätte fort.

Jobba ju som sagt bara 3tmmar och 30 min.

Men jag han ändå med att checka in 2 st fligther

och båda var till vår kära huvudstad, Stockholm.


När jag står där uppe och checkar in sista fligthen för min arbetsdag,

sneglar jag bort , ut mot incheckningshallen.

Och i kön hos Malmö Aviation står hela djurgården IFs A-lag,

som skulle hem efter mötet mot trelleborg igår.

Abrescha som jag jobbade med, stod och snegla bort där för att se om där fanns något fint att vila ögonen på och det fanns där.

Tur vi inte hade något folk att checka in precis då haha :)

 Kisses and goodbye <3


Ovido - Quiz & Flashcards