Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 16 juli 2008 23:55

Pallar fan inte vara uppe längre,

ska klä av mig det lilla jag har på mig och sen krypa ner.

Loggar in på msn på mobilen i brist på annat liksom ^^

Är inte så speciellt trött så de är väl det.


Skickar ju sms med Thess och planerar morgondagen.

Längtar faktiskt.

Var ju inte på marknaden ifjor så de ska bli riktigt skoj.

Kameran, mobvilen, väskan och ipoden är laddad.

Så de kan fan inte bli bättre.


Sov gott mina trogna läsare :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 16 juli 2008 20:43

Nej nu orkar ja fan inte sitta här mer.

Ska ner och starta en film och skala morötter och göra en dipp till det :)

Eller ska ja ringa Anna och höra om hon är sugen på att dra ut och gå en runda.

Är sjukt sugen på att bege mig ut och bara gå en lång runda.

Nu när det ändå är så fint väder ute så får man passa på.


Aja får se, skicka nog ett sms till Anna så får vi se :)


Av Rebecca Nilsson - 16 juli 2008 20:04

Har varit på kivicks marknad idag,

fy fan vad tråkigt det var där.

Lite stånd och väldigt lite folk jämnför vad de brukar.

Hoppas på sjöbo marknad imorgon när jag har slutat jobba :)

Träffa massa trevligt folk och dricka massa gott.


Är verkligen helt slut som människa idag,

ska nog lägga mig tidigt ikväll och ut och gå en runda imorgon innan jag beger mig och hämtar den nya bilen.

Ska bli skönt att få ha egen bil igen , massa skivor ska här brännas :)

Kommer dock vara rädd att sitta i en sådan liten bil igen efter vad som har hänt och allt de dära.


Nej om man skulle bege sig ner och titta på en film och mysa med familjen. I med de har semester nu och jag jobbar typ alltid så ses vi typ inte så mycket längre.


Ovido - Quiz & Flashcards