Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 24 juli 2008 23:05

Har precis krypit ner i sängen. Måste ju sova tidigt om man ska upp klockan sex och börja fixa till sig för danmark. Måste ju vara snygg, annars är det inte bra ;D ska lägga kamera batteriet på laddning med så jag kan skapa massa minne från imorgon ;) för er som vill se de sen kommer de ligga uppe på min pixbox ;D Orkar inte skriva mer heller ^^ får göra det imorgon då som sagt innan man åker eller något. Måste ju ladda batteriet på min ipod med ;D Sov gott, dröm sött :) Pussar

Av Rebecca Nilsson - 24 juli 2008 15:53

Åh, får spel.

hade skrivit ett långt inlägg.

jo och vad händer, det försvinner !

Blir galen av bara tanker ^^


Orkar fan inte skriva om det heller ^^

Så skriver väl ett inlägg när jag kommer hem ikväll

Av Rebecca Nilsson - 24 juli 2008 11:38

Nej nu ska ja gå och göra mig gjordning för jobbet.

Sen är det nästan dags att köra dit,

elller ah ska inte köra från kl 13.00 men ändå ^^

Skönt jag inte jobbar så länge idag och tacka gud jag slipper Wizzair.

Är så äckligt less på de flygbolaget så det är inte klokt.

Ojsan, jag kanske ionte precis får säga så ^^


Idag ska ja checka in till palma de mallorca och någon charter till,

finns inget bättre än att checka in de, för de är så lätt och går så fort.


Sen ikväll bli det hem och leta efter något fint jag kan ha på mig imorgon i danmark, efter det ska jag nog sätta mig här och nörda mig.

Det blir väl sova ganska så tidigt med i med vi ska ta bussen redan 8.04 i morgon bitti.

Längtar efter shopping, karuseller och massa gott att dricka.

Fan jag ska jobba på lördagen, annars kunde man stannat och festat till det ännu mer i danmark.


Nu kallar en kall dusch :)

Måste ju lukta gott och vara fräsh på jobbet!

Ha en fortsatt solig torsdags eftermiddag mina trogna läsare!

Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards