Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 15 juli 2008 16:33

Har precis städat klart hella mitt rum.

Känns super skönt.

Ska bara bädda rent i sängen sen är de klart :)

Så ska nog bädda sängen nu,

sen hoppa in och ta en kall dusch,

känns som jag behöver det.


För jag är äckligt varm.

Usch :(

Sen är de dags för jobba ikväll.

Men tur de inte är så länge :)


Skriver nog en och annan rad sen när ja kommer till jobbet.

Ha det underbart

Kisses and goodbye <3


Av Rebecca Nilsson - 15 juli 2008 12:02

Har precis varit hos tandläkaren.

Vi påratade lite om min operation och så.

De sa att jag skulle ta kort hur jag såg ut innan både framifrån och sidan av ansiktet.

För efter operationen kommer man inte känna igen sig själv.

Förändringen blir så stor.


Men nu sitter jag här,

ska börja städa mitt rum nu så de är fint tills på fredag.

Får ju folk hit och då är de bäst de är fint.

Har så äckligt mkt skit kvar sen jag gick i skolan,

har kunnat kasta allt ihop.

Men de är skoj med minnen ju ^^

Fast nu har de skräpat här i 1 månad så nu åker det i soptunnan.

Tro det eller ej.

Egentligen är de inte så mkt att spara på.


Sen är det ju dags att köra och jobba ikväll.

jobbar 19-24, antar jag får jobba över, men jag hoppas verkligen inte det.

Vill ju hem, ska upp tidigt och köra till kivicks marknad med familjen.

Har inte varit där på evigheter , så det är hög tid :)


Innan jag beger mig till jobbet ska jag ut och gå en runda med.

Det är ett måste, så är det bara.

Kilona ska ner , ner :)



Ovido - Quiz & Flashcards