Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 5 juli 2008 23:38

Har precis hoppat i nattlinne.

Emma cyklade precis hem, hon lovade skicka sms när hon kom hem.

Nu sitter ja här åter i min ensamhet.

Hoppas på lika fint väder idag så man kan sola imorgon med :)


Annars imorgon händer inte mkt mer än:

- Tvätta/städa bilen

- Tanka

- Sitta ifotbad och fixa fötterna

- Måla och fixa till förlägningen på mina naglar


Sen kommer där alltid in massa saker som inte är planerade.

Kanske ut och gå en runda på kvällen när de är svalare så man inte svettas som en gris.


Håller på att gå under,

det är så äckligt varmt på mitt rum.

Lär inte kunna sova så mycket inatt, men skit samma.



Av Rebecca Nilsson - 5 juli 2008 19:21

Idag har ja inte gjort så mycket.

När jag vaknade så ringde thessan och 30 min efter det hämtade jag henne så körde vi ner till stranden och la oss.

Snacka om att solen tog.

Men nu syns de att jag har solat :)

Vilket ja älskar.


Hoppas på fint väder imorgon med,

även fast jag vet om att de inte har lovat de.

Men man kan ju alltid hålla tummarna.


Efter vi varit på stranden körde vi och lämna thessa.

Och efter det begav jag och mamma oss till affären och sen vidare till mormor och morfar i deras stuga.

Den kommer bli riktigt nice asså :)


Men efter vi var där så begav vi oss hem igen,

Började med middagen och tittade på allsång på skansen.¨

Och efter jag såg det så gick ja upp på rummet och satte mig här vid datan.


Snart kommer min kusin hit, men hon är som en syster för mig.

Kanske blir så vi kör ner till sövde och myser vid sjön.

Snacka massa skit, och bara ha trevligt.

Det är så segt att sitta hemma.

Man har ju ledig från jobb och då vill man på galaj.


Ha en fortsatt solig lördag :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 5 juli 2008 19:21

Är så jävla less på att snacket ska gå.

I denna jävla del av sverige älskar folk snacka massa skit.

Speciellt när de inte vet något alls.


jag ska säga er alla här istället för ja orkar inte alla frågor.

Jag har inte krockat.

Mitt högerdäck på bilen exploderade, jag tappa kontrollen över bilen och kördde rakt in i ett staket.

Hade kunnat få staketet rakt i mig och vara en ängel vid detta laget.

Men sån tur var de ängelen jag hade bredvid mig.

Tacka gud för att jag lever.

Det var den hemskaste dagen i mitt liv.

Skakade som in i helvete samt tårarna spruta ur ögonen.

Så snälla ta inte upp det med mig.

För jag själv försöker glömma allt, men varje gång ni tar upp det mår ja  lika dåligt som ja gjorde innan.


Förstår er som är mina vänner varför ni undrar vad som hänt.

Men de som inte känner mig,

behöver inte springa med sina stora trutar och snacka om det.

Det som har hänt angår int de ett dugg.



Ovido - Quiz & Flashcards