Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 30 juli 2008 21:50

Blev precis klar med att lägga in lite fler bilder på pixbox.

Så glöm nu inte in där och titta! www.rebeccanilsson.pixbox.se 


Nu sitter jag här och har lite ångest.

Funderar starkt på att sova nu i med jag ska upp innan kl 4 inatt.

och ska jobba i 12 timmar.

Så min kropp behöver egentligen få så mycket sömn och vila som den bara kan få.

Därför börjar det bli dags att klä av sig kläderna, borsta tänderna, blöta ner en kall handduk som jag kan ha på mig :P

+ sova i bara trosor, det finns inget bättre när man är varm.

Det kan jag lova, hade lätt kunnat sova naken med.

Får se vilket det blir.


Men innan jag ska krypa ner i sängen ska jag leta reda på min mobil och skicka sms till min baby och höra om han har slutat jobba än.


Ha en underbar onsdag kväll :)

Pussar <3


Av Rebecca Nilsson - 30 juli 2008 20:01

För en gångs skull har jag tid och ro att sitta här vid datan.

Har inte haft det de senaste dagarna.

Mitt liv har beståt av stranden och jobba.

Fast denna veckan jobbar jag extremt mycket.

Skulle gentligen inte ha jobbat igår, men jag och rozet bytade, sen imorgon har jag 6 timmars övertid & mer tid.

Sen jobbar jag på lördag med när ja egentligen skulle vara ledig.

Jag och johanna bytade, hon skulle någonstans med sin kille och jag är i gbg med mina damer och har skoj :)


Ikväll ska ja dock inte göra allt för mycket mer än ta de lugnt och titta på tv. Börjar ju 5.45 imorgon vilket vbetyder att jag måste köra hemifrån kl 4.45 Känner ångesten och paniken av bara tanken över vilken tid jag måste upp imorgon.

Men jag ska inte klaga.

Ska vara glad jag har ett jobb att gå till.

Är helt lycklig nu, har ju fått förlängt min tjänst till i slutet av december. Det kan bli längre, han ville inte lova något.

Fast jag håller tummarna på att de blir förlängt ännu mer.

Annars går jag över till köpenhamn, till novia eller mensis.

 Bättre betalt men dock segare att pendla.


Nu ska ja lägga upp bilder på min pixbox sen bakken och lite från stranden + lite annat trevligt. www.rebeccanilsson.pixbox.se ,  glöm ej gå in där ;D

Av Rebecca Nilsson - 30 juli 2008 09:09

Sitter på jobb.
snart dags att börja jobba.
Ska checka in till budapest :(
 
Orkar inte, vill vara ledig.
Så man kan ligga på stranden och steka ;D

Ovido - Quiz & Flashcards