Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 2 juli 2008 10:29

Nej nu får man gå och klä på sig.

För thessan kommer snart.

Så då är delika bra att vara klar för att ut och röra på sig.

Ska bli skönt att ut och gå i detta underbara väder.


Så nu har ja då inte tid att sitta vid denna dumburken mer :)

Ni får ha de riktigt underbart en solig dag som denna.

Kisses and goodbye -(c


Av Rebecca Nilsson - 2 juli 2008 09:59

Så nu är det onsdag,

första lediga dagen sen i söndags.

Så ja ska inte klaga över det precis.

Sen jobbar jag tor-fre och är ledig i helgen.

Vilket är super skönt.


Ska gå och göra mig gjordning nu snart tänkte jag.

Funderar även på att sola lite.

Solen skiner som bara den så då får man passa på :)

Men om ja ska sola bir de solarium,

för thessan kommer ju till mig snart.

När man talar om trollen så ringer de faktiskt.

Hon ringde och sa att jag kan vänta mig henne om en timme.


Jag kanske borde plocka undan här hemma lite ^^

Speciellt på mitt rum :)

Måste dock finna orken till det först.


När thessan kommer blir det ut och gå en runda, sola, snacka skit, och sen vänta på att mamma ska komma hem :)

 Kisses and goodye <3

Av Rebecca Nilsson - 2 juli 2008 00:37

Haha,

kunde fan inte låta bli att skratta när jag såg den ^^

Tror nog de är många som håller med mig.

Av Rebecca Nilsson - 2 juli 2008 00:15

Sitter och snackar med lite folk på msn.

Tittar även på kill bill 2 på tv 100 plus one.

Är helt slut i huvudet.

Denna dagen på jobbet har verkligen tagit kål på mig :(

4 st plan med wizz air, och de är typ alltid sena.

Kan de bli bättre? nej? :/


Fick förfrågan nu om ja kunde tänka mig att jobba i höst med.

Och det tackar man inte nej till :)


Efter kill bill 2, ska ja se beck.

I brist på att man inte kan sova kan man alltid se på tv eller sitta vid msn och snacka med massa folk.

Kanske borde lägga mig tidigt ikväll.

Thessan kommer imorgon vid 10/11 tiden för vi ska ut och gå en sväng,

fika lite samt snacka skit.

Och vänta på att mamma ska komma hem från jobbet.

Så vi kan bege oss på marknaden i Hörby.


Måste dock ta ut pengar och sola innan thessan kommer.

Så ja lär få vara uppe tidigt.

Eller så får ja bara sola när vi kommer tillbaka.

För sola ska jag göra imorgon så är de bara.


Nej nu får ja återgå till filmen ^^

Ha de underbart mina trogna bloggläsare.

Kisses and goodbye <3


Ovido - Quiz & Flashcards