Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 31 juli 2008 07:35

Sitter på jobbet och tar de lugnt.

Ska snart gå och hjälpa kristina att boarda planet till malta.

Sen ska ja käka frukost.

Öppnar ju inte min inchekning från 8.35, så de är lugnt!


Fy fan va äckligt trött jag var i morse när jag gick upp.

Hade lätt kunnat somna om igen.

Men jag var ju tvungen att gå upp och jobba.

Imorgon lär jag få gå upp 5 timmar innan tummen vilket då betyder att jag måste lägga mig väldigt tidigt inatt.

Men dock jobbar jag inte alls länge imorgon vilket är kanon.

Mellan 4.30-10


Funderar starkt på stranden där efter,

Tror de kommer bli stranden då med faktiskt :)

Måste ju steka så min solbränna syns ännu mer än den gör nu.


Men nu ska jag i alla fall gå.

Orkar itne sitta vid datan mer ;D


Ha de kalas bra,

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards