Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 12 juli 2008 12:37

Nu är ja klar för att bege mig till jobb.

Tror nog jag ska köra redan,

men först blir det bnken och se hur mycket oengar där finns på kortet och sen vidare in och handla något ja kan äta på jobb.


Kan ju inte handla på flygplatsen,

för där blir man ruinerad samt att jag inte får köra på flygplatsen utan måste ha någon annan som jobbat där längre.

MAt från gate gorumet hade inte varit fel ^^

Men jaja,


nu har ja inte tid att tjata mer :)

Ha de undebart, puss och kram!

Av Rebecca Nilsson - 12 juli 2008 10:31

Vaknade sjukt tidigt imorse.

Får verkligen spel på det när man vill sova länge.

Men jag gick ner i soffan och la mig och tittade på filmen bilar.

Den är tuff, gillar den ^^

Nu städar jag på rummet lite smått,

för de ser ut som själva fan :(


Sen kl 13 är det dags att köra och jobba,

slutar inbte från 23.15 heller.

Är inte sugen på att jobba så länge.

Hoppas man får sluta tidigare idag, när planen har gått :)


Idag ska jag checka in till Antalya, chania, poznan och katowitce.

Ganska så segt, men vafan :)

Sista planet går ju inte från 22.50, så de blir nog inte sluta tidigare.

Men de är smällar man får ta här i livet :)



Ovido - Quiz & Flashcards