Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 17 juli 2008 12:48

Nu ör det dags att bege sig till jobbet.

Lär säkert få jobba över eller nått sånt nu när man har brott hem.

Men får hålla tummarna och hoppas att allt löser sig :)


Men nu ska ja köra till jobbet,

finns på mobilen om ni vill mig något !


Ha de kalas bra :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 17 juli 2008 10:21

Har inte lyckas slita mig från datan än.

Men nu är de nog fan dags.

Måste få i mig något att äta + fixa till mig.

Och sen köra in och hämta min nya bil.


SKa bli skönt att få en egen bil igen och slippa köra mamma och pappas.

Men jag ska inte gnälla , för jag gillar deras bil :)


Vet inte om man vågar bege sig in i sjöbo nu,

där lär vara äckligt mkt folk överallt.

Men de är smälla man får ta här i livet :)



Av Rebecca Nilsson - 17 juli 2008 09:36

Ännu en ny dag,

det är inte klokt vad dagarna går fort.


Då är det årets stora händelse i lilla sjöbo.

Dags för Sjöbo Marknad,

det är inte klokt vad mycket folk som kommer hit då.

Men de är bra, för man träffar massa av sina vänner.


dock är det ganska så segt att jag jobbar till kl 22.

Men ja bege mig ner på marknaden dirket när jag kommer hem.

Fast utan alkoholen idag,

i med vi får folk hemma kl 9 imrogon bitti är de inte bra att jag ligger bakis hemma och mår piss ^^

Måste ju vara sosial.


Nej om man skulle träna lite,

eller gå ut i det underbara vädert och lägga sig.

Solen skiner och då får man passa på.

Älskar verkligen sommaren.


Hoppas solen är framme nu väldigt länge eller i alla fall hela helgen,

nu när ja är ledig så jag kan ligga på stranden och steka med kompisarna :)


Men nu ska ja bege mig : )

Ha en riktigt underbar torsdag !

Take care `´ Kisses and goodebye <3

Ovido - Quiz & Flashcards