Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 9 juli 2008 21:07

Nu är jag hemma,

Varit med thess en stund idag.

Vi båda hade tråkight så hon kom till mig kring fyra.

Vi har snackat skit, även pratat en hel del om relationer och sex som vanligt, varit ute och gått en runda.

Samt suttit ute vid skogen och njutit av solen :)


Har även tagit en hel del bilder idag med,

Funderar på om ja ska lägga ut de på pixbbox senare ikväll.

Måste ju ha massa sommar minne ^^

 Blev för följd eller vad man ska kalla det av 2 killar med.

Fast när vi skulle vända om och se vad de var för några så var de borta.

haha, som vi sura för de ^^




Av Rebecca Nilsson - 9 juli 2008 12:50

Nej nu orkar jag inte sitta här mer.

Ska ner och träna nu + ska klippa gräset.

Sen efter det blir det en kall dusch och frukost.

Fast klockan är ganska så mycket nu för att man ska äta frukost,

men ja vafan :)

Har man inte varit hungrig så är de ganska så svårt att äta.


Tänkte även sola idag,

men undra vart fan solen tog vägen :(

Hoppas på att de blir bättre väder imorgon som de lovat.

Då blir jag lycklig, för då kan man steka hela dagen :)

Nog är jag ganska nöjd med min bränna än så länge,

men mer färg ska jag få det lovar jag :)


Ska ju även rycka in och jobba för johanna på fredag pågrund av familjeangelägenheter.

Så dår får hon ställa upp att jobba för mig en annan dag :)

Men det löser vi allt ska vi se.

Skönt att få jobba istället för att gå hemma och sega och göra ingenting.

Och man tjänar massa pengar på det som sagt.

Då kan de inte bli bättre.

Undrar hur mycket lönen kommer ligga på nu den 25 juli.

Har ju jobbat mer dagar och så denna månaden + att ob tillläggen från förra månaden kommer nu.

Så är riktigt nyfiken kan ja tala om.


Men innan den 25 ska jag beget mig till banken fixat mitt nya visa kort och en internet bank.

Sen med tiden ska jag lägga till en annan bild på mitt bankkort.

Får dock tänka ut vad för bild ^^

Funderar även på att öppna ett till sparkonto som jag kan sätta in alla pengar på sen överföra till mitt bankkort när de behövs.


usch nu får ja sluta babbla,

för de är bara massa onödigt skit jag skriver ^^


Kisses and goodbye <3


Av Rebecca Nilsson - 9 juli 2008 11:59

Var precis ute och tog in posten.

Där la ett brev från försäkringsbolaget och ett från sjukhuset.

Från försäkringen var det ett brev där de undra hur det var med mig och massa sånt.

Sen de från sjukhuset var om min operation.

Ska inte göra den från den 3 november.

Det är ganska så långt tid kvar dit, men tiden går så fort.

Efter några veckor kommer jag vara en annan person.


Är väldigt nyfiken på hur mycket ansiktet kommer förändrats

och om man kommer tappa massa i vikt av attt bara leva på soppa i 7-8 veckor.

Men det blir bra :)

Någon som har gjort en sådan operation som vill berätta lite för mig, kan så fall skriva det i en kommentar :)




Av Rebecca Nilsson - 9 juli 2008 01:01

Nej nu är det dags att runda av denna dagen.

Iofs de är ny dag nu,

min farmor fyller 66år idag, Grattis till henne :)


Fast innan ja kryper ner i sängen ska ja göra sittups och fylla på min flaska med massa vatten :)

Har lyckats vakna nu om nätterna och vara helt torr i hela munnen.

Och det finns verkligen inget som är värre.


Men nu ska ja dra och fixa det så jag kan krypa ner i sängen.

Sov gott & dröm sött mina trogna läsare :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 9 juli 2008 00:38

Skönt var det att vara ute och gå innan.

Var ute och gick i ca 2 timmar :)

Så det kändes kanon skönt kan ja tala om.

Fick bort maten man åt till middag + kanske lite till.


Men innan ja ska sova ska ja göra 50st sittups.

Har gett mig fan på det nu att magen ska bort, så är de bara.

Och ja ska inte ge mig från den är det heller.

Vet de är jävligt svårt, men finns viljan där så jädrar.

Dock är de sommar och då äter man extra goda saker,

men de gäller bara öppna munnen och lära sig att säga nej tack.


Men innan jag gör det så ska jag hämta vatten i en flaska.

Har börjat dricka en jävla massa vatten.

Men det är bra, för det behöver kroppen när de är varmt ute.


Kanske borde sova med snart,

men jag är inte ett dugg trött,

tror de beror på de timmarna jag sov på soffan innan :)

Kan lova er att det var skönt att ta en powernap!


Usch ja, vad händer imorgon:

- har lovat pappa att klippa gräset.

- ska städa mitt rum, för de ser ut som fan

- ut och gå en runda samt köra lite på orbi trecen.

- Sen blir det väl duscha, fixa till sig. Som sagt allt de där vanliga man gör varje dag.

- Sen blir de väl sätta sig här vid dumburken och nörda sig.

- Prata massa med Robin innan han ska jobba ^^




Ovido - Quiz & Flashcards