Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Rebecca Nilsson - 23 juli 2008 12:02

Nej om thess skulle vakna, så vi kan snacka skit, ut och gå och ha allmänt trevligt :)


Men nu pallar ja inte sitta mer vid datan :)

Skriver inget intressant + det jag skriver om hänger inte ihop :)


Ha de underbart :)

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 23 juli 2008 11:55

Denna sommaren gillar ja skarpt mkt.

Har ju massa lediga dagar och när de är fint väder är de stranden som gäller för hela slanten.

Annars är de andra trevligheter som Malmö festivalen som är i slutet av augusti, ska kanske bo inne i malmö då :) Så då äre fest hela veckan, sen ska ja dock lämna mamma och pappa på flygplatsen på lördagen för de åker till min pappas bror i alicante :)

Så har huset för mig själv i en hel vecka, har bara en sak att säga fy fan va underbart.


Fast de händer mer trevligheter innan de är malmö festivalen.

På fredag ska ja till köpenhamn och bakken i danmark.

Shopping och tivoli är nice + massa gott att dricka till det :)


Sen den 9.e aug är det gbg som gäller med thessan, emely och sanna.

Fyra stycken damer uppe i gbg en hel dag, massa shopping och lisberg.

Innan den 9.e aug ska ja förmodlingen åka till Ulricehamn, har dock itne bestämt mig hur ja ska göra. Är fortfarande fundersam över det.

Men jag kommer väl på något så småning om.



Av Rebecca Nilsson - 23 juli 2008 11:46

Marknadsdagarna var riktigt underbara.

Fast torsdagen var sjukt hård, jag jobbade som sagt till 22.40,

sen kl 23 var jag hemma i sjöbo och blev hämtad 10 över elva.

Då var det bara att korka upp cidern, den ena efter den andra.

Träffade riktigt mycket folk ute :)

Massa människor man inte hade träffat på länge.

Sen hängde ja och thess med andreas upp på en efterfest i en husvagn.

Mkt trevligt, träffa en klasskompis sen högstadiet.

Haha och smarta ja när jag ska kissa trillar nästan baklänges med kjolen uppe i midjan och trosorna nere vid anklarna ^^

Ingen vacker syn vill ja tala om :)

Tacka gud att det var mörkt ute då,

sen vid fyra tiden på natten/morgonen var det dags att bege sig hem.

Jag, thess hade följe med denny en liten bit..

Han skulle dock titta på allt så de tog en jävla tid att komma någonstans.

När jag och thess var nästan hemma hos mig börjar de spöregna,

min jacka var vattentät men thess hade bara en kofta på sig.

Så erbjuder henne min kofta med ^^ Snällt jag vet :)


När vi väl var hemma hos mig käkade vi knäcke mackor :)

Väldigt gott, sen kom hennes mamma och hämta henne kring halv sex.

Så somnade ja inte från lite över sex, sen fick vi gäster på fredagsmorgon kl 8.

En bakis rebecca och en familj med två småttingar. Den ena var 4 och den andra var 5 år. Trodde de skullte gå illa men de gjorde det inte,

de gick skitbra när vi var nere på marknaden.

De höll mig i handen, var i min famn m.m. Dock kunde alla människor glo på en när jag gick där med de två små, hade en student 2008 tröja på mig och ett litet barn i varje hand, och det värsta var ju att de var lika ljushåriga som jag ^^

Så folket måste tro att jag hade legat i riktigt hårt ;D

Fast där hade de fel, de var bara lånebarn !



Ovido - Quiz & Flashcards