Alla inlägg under juli 2007

Av Rebecca Nilsson - 15 juli 2007 11:37

Att vakna upp imorse och titta ut och se solen skina gjorde mig så lycklig. Jag har världens bästa humör och allt :) Nu har jag dammsugat hela rummet, lagt fram det mesta av mina saker som jag ska packa ner på bordet i köket! Nu håller jag p att fixa lite musik som man kan ha med sig :)


Nu sitter man vid datan och tar det lugnt ett tag, ska snart ut och klippa gräset och sola lite :) Sen ska jag sticka och handla, sen blir det hoppa in  duschen, ställa sig vid grillen och grilla lite så de är nästan klart då pappa kommer hem vid 17 tiden ;)


--


Jag litade på dig, men det var nog ett stort misstag. För jag har sätt något jag inte borde sätt. Hur kunde du göra såhär mot mig efter allt du sagt till mig och allt jag gjort till dig? Hade till och med snackat med mamma och pappa om det. Men ska säga till de inte blir något. Ska aldrig mer lita på dig.. Du har krossat mig än en gång :(


----


Ha de underbart snyggingar :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 15 juli 2007 09:13

Nu har man precis varit ute och gått en runda. Så sjukt skönt det är att komma ut på morgon kvisten istället för att ligga och sova halva dagen som sagt. Nu ska jag åka och handla med min älskade mamma :) kommer nytt inlägg senare ikväll ;) ha de underbart. Pussar

Av Rebecca Nilsson - 14 juli 2007 23:37

Idag vaknade man klockan halv elva av att mamma står och gapar i trappen på en, för det var dags att gå upp. Hoppa i kläderna, sminkade mig, borsta tänderna, sen åkte vi till farmor och bo för vi skulle hämta de sen köra på marknad, så det gjorde vi. Handla ett par skor där, as tuffa. Skitsamma om de bara håller detta året ut. Sen handla jag även lite saker till mitt rum, handla lite stearin ljus, prydnadsaker, en spegel.


Sen var det hem igen och hoppa i andra kläder och sen på middag hos farmor. Men först stack vi inom till mormor och morfar, tillderas nya hus som de har köpt för att säga hejdå till de innan vi åker iväg till varberg ;) Kommer ju inte träffa de innan måndag precis.


Sen när man kom hem satte man sig i soffan med mamma och myste lite. Älskar verkligen min mamma och pappa. Är lycklig och glad för de är just mina :) Kollade på Besatt, den suger verkligen! efter ett tag kom jag ju på att jag och Emma hade sett den på bio haha :)



Och nu är det datan som gäller, ska snart sova för jag har mycket att stå i imorgon tyvärr :/


Schemat för imorgon:

- Gå upp tidigt och ta min morgon promenad!

- Klippa gräset här hemma

- Åka och handla med min älskade mammi

- Dammsuga rummet

- Bestämma vad för gott att dricka man ska ha med sig

- Lufta resväska

- Packa ner allt

- Fixa lite musik och filmer

- Lägga in musik på mobilen & ipoden ;D


Så de är full rulle. Men sen i varberg vill jag lova er att då ska jag verkligen koppla av och verkligen njuta :) Sen i sundsvall får jag ju träffa mina små älsklingar, jag längtar som fan! Ska bli så skoj att träffa er igen, men jag kommer sakna er sen när jag åker hem :( Men vem vet jag kanske kommer upp på novemberlovet ;)


Sen är man kanske bilägare med när man kommer hem, beror på mammi och pappi nu ! Ska kolla på bilen när vi kommer hem från semestern :) hoppas verkligen på att den blir min nu :) Sen blir de en del med den man får fixa, eller pappa och morfar får fixa. Morfar tar ljudet och högtalarna och det för de vet jag att han kan. Sen är de utvändigt pappa får fixa, nya fälgar och lite sånt smått och gott, tona rutorna på bilen med tänkte jag ;D Så det ska nog bli bra !


Nej nu tänkte jag krypa ner i min älskade säng och sova så gott. Så man är utvilad till morgon dagen, för det lär verkligen behövas :)




Av Rebecca Nilsson - 14 juli 2007 23:20

Jag vill inte vara någon för dig om du tänker på mig som någon som ger dig det du vill ha

Jag vill vara den som är där för dig

Och kan ge dig det du behöver, utan att du själv förstår det

Jag vill vara där när ingen annan förstår att du behöver någon

Och jag älskar att du litar på mig

Och att du tycker om att jag kramar på dignär du är skitur

Och inte vill ha med mig att göra.

Jag älskar dig för att du alltid varit där

Du har  alltid stått vid min sida vad vi än sagt till varann

Vi har varit  kvar hos varann oavsett vad vi hatat varann för

Och det älskar jag dig för.


Jag känner mig som..

Jag känner mig som något väldigt bra just nu!


Mitt liv går mot en förbättring och det gillar jag, allt börjar verkligen att klarna upp. Men det blir vell så när man lägger manken till och ger sig jävelen på att man ska klara det. Men nu är det bara det här med vikten kvar. Ska ner 10kg ca och det är jättesvårt :/ Fast jag äter "rätt" såkallat, motionerar mkt så går det verkligen inte, vågen visar inget mindre eller jo kanske men de är inte alls mkt. Men allt tar sin lilla tid, det har jag verkligen lär mig här under dessa 17, snart 18 år. Livet är inte alltid så lätt, det är som ett krig. Man måste kämpa vidare för att kunna leva bra :)


Ha de undebart snyggingar ; )

Pusssar -(c

Av Rebecca Nilsson - 14 juli 2007 22:03


Du sa att känslorna inte var det samma som förut. Vi skulle fortsätta som vänner, vilket jag inte kan. Jag kan verkligen inte, jag vill men det går inte.

Jag älskar dig så mycket, ingen kan älska dig mer kan jag lova. Jag ser på alla tjejer du har haft nu efter mig och jag vet att du glömt mig. Jag tänker " va fan, jag klarar mig det finns så många fler än honom". Men jag har tänkt så för länge nu och insett att alla sår går inte över.



När du gick tog du med dig den största delen utav mig. Du tog mitt hjärta, fattar du det? Du har tagit det ifrån mig. Och jag vet att du leker med det, du stampar på det. Jag är inte värd ett piss, inte ett jävla skit. Jag tänker jämt att det inte ska vara såhär och att du kommer förstå vad du förlorat. Men hur lönt är det att jag ens tror det? Du vill inte ha mig, du har fått det du ville ha.



Och nu duger jag när du inte har någon annan, När du inte fått röra någon annans hud på allt för länge. Det är då jag duger.. det är inte rätt, allt är så fel. Vad finns det för mening med att jag aldrig ska kunna säga nej till dig? När jag säger " du utnyttjar mig, du har mig i din hand och du vet att jag finns där"




Det enda du svarar är att jag själv är med på det. VAD FAN TROR DU? Vad ska jag göra? När jag ser dessa tjejer du har nu förtiden. Undrar jag alltid, vad har dom nu då? Vad är det som jag inte har den här gången? Och när du kommer till mig, vad är det du saknar hos dom som jag har?


Jag förstår inte, jag gör allt för vara den du vill ha. Verkligen allt..


Jag vet inte varför jag ens skriver detta, för det är helt meningslöst.


Dina och mina dagar är väl över, men du har mitt hjärta i din hand ändå :/

Av Rebecca Nilsson - 14 juli 2007 19:59

Du är en player och har en stämpel för livet.

Av Rebecca Nilsson - 14 juli 2007 18:48

Ja då är det äntligen två dagar kvar innan man åker till varberg ;) helt underbart ska det bli. Bo vid havet och allt. Så de kan inte bli bättre :) älskar den staden, där är så fint :)

Av Rebecca Nilsson - 14 juli 2007 11:31

Skönt nu ska man inte jobba mer , och precis när man vaknat så var det bara hoppa i kläder, åka och hämta farmor och hennes man och sen bege sig till degeberga marknad :p och efter det ska vi äta middag hos farmor och de :p kommer ett nytt inlägg ikväll ;) ha de underbart, Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards