Direktlänk till inlägg 31 oktober 2007

Until the end of the time

Av Rebecca Nilsson - 31 oktober 2007 15:16

Sitter just nu i soffan och slöar ^^ Känns faktiskt jävligt skönt att ha en dag ledig från jobbet :) Man behöver vara hemma och vila upp sig! Sitter just nu och försöker hitta lite ny musik för ja är trött på den som finns på min mobil och på min ipod. Blir lätt uttjatade när man lyssnar på jobbet ! Något bra tips på lite musik tack :)


Är ensam helt själv ikväll det suger verkligen, men man får en del gjort och de är bra :) ska vika tvätt och hänga in de, sen ska ja städa i min gaderob tänkte jag och sen blir de städa på toaletten och sen duscha, raka benen, lite fotbad, ansiktsmask, hårinpackning och en bra film :)


Musiken som står mitt hjärta nära just nu:

50 cent ft akon - Still will kill

Akon - No sunshine

Justin timberlake - Until the end of time

Molly sandén och Ola svensson - Du är musiken i mig

Fergie - Clumsy

Jojo - leave get out

Obi tice ft Brick and lace - Jamaican girl


Nej om man skulle gå och göra lite middag nu :) Det blir då klyftpotatis i ugnen med, honungsglaserad kycklingfilé ^^ Jummi :) ska nog även ta och gå ut i trädgården och hämta lite ved så man kan sätta fyr i den öppna spisen och sen även byta ut värme ljusen här och tända dem :)


Ha de underbart :)

Take care `´ Kisses and goodbye <3




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 13:19

Nu håller jag på att städa här hemma, tog mig en liten paus i det hela. Kom även och tänka på, är vääääldigt sugen på att gå tillbaka till min gamla blogg istället. blogg.se eller bloggagratis det är den stora frågan. Kanske ska ja blogg.se en ch...

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 09:45

Då är det torsdag, inte klokt vad dagarna rinner iväg. Idag ska jag tvätta och städa är det tänkte, kanske hinner med en timmesträning på mitt nintendo wii (wii fit plus). Är dock inte alls sugen på att städa och tvätta om jag ska vara ärlig, men...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 22:04

Startade en film innan vid 10 tiden + skickade ett sms till mamma och pappa om att de inte skulle ringa hem eftersom jag tänkte vila en stund. Såg dock bara 30 min av New Moon, slutade med att jag somnade gott i min älskade säng. Vaknade sådär vid kl...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 09:26

Då är det onsdag idag, är verkligen helt vilse på dagarna. Men tror det är för att jag jobbar alla helger och är ledig mitt i veckan.   Skulle egentligen kört upp till Robin igår i Ulricehamn, men mamma satte sig emot det, vet dock inte varför. L...

Av Rebecca Nilsson - 18 januari 2010 09:41

Sitter i nattlinnet och segar, har precis fyllt i lite papper som jag ska till arbetsförmedlingen med, sen där efter ska jag köra och hämta Nathalie, tänkte även ta mig en kopp kaffe + kolla in hennes nya rum. Sen ska vi köra hem till mig, blir väl...

Ovido - Quiz & Flashcards