Alla inlägg under december 2007

Av Rebecca Nilsson - 17 december 2007 15:29

Har nästan precis kommit hem, har hunnit läsa egenom religionen tills imorgon och sen tänkte ja läsa på historian.


Idag på religionen satt vi och pratade om man klarade sig utan kärlek? Gör man verkligen det? Jag själv tror inte man gör det, vad tror du, ja du ;D

Sen kom vi även in på om man blir slagen och så när man är liten av sina föräldrar kanske man får ett mer aggresivt homör när man blir större och gör saker som man inte borde och skulle ha gjort annars. Fast det var ett trevligt samtalsämne !


Skönt att det är sista dagen i skolan imorgon, blir massa mys i skolan istället för lektioner förutom på historian för då ska sara och ja redovisa om trappers !

Av Rebecca Nilsson - 17 december 2007 13:15

Sitter i skolan nu och har tursim. Ska sitta och skriva ett cv. Är snart klar med det, har precis haft rättskunskapsprov. Dock gick detta mycket bättre än det första :) Så hoppas på ett bra betyg på det, för nu jävlar är ja ett stuuud !


Nej nu ska ja försöka bli klar med turismen och sen är de bara religion kvar!

Av Rebecca Nilsson - 17 december 2007 07:54

Nej nu har ja inte ro och sitta här mer, måste bege mig ner och fixa det sista med håret och sen klä på mig alla ytterkläder så man inte fryser ihjäl när man cyklar till bussen xD


Men ha en underbar dag mina älsklignar + ni andra med :)


Av Rebecca Nilsson - 17 december 2007 07:48

Dagens humör: bra humör, är pigg o glad

Dagens borde: äta frukost!

Dagens frisyr: utsläppt, plattat och tillruffsat

Dagens smink: fuandation, puder, mascara

Dagens klädsel: Svarta leggins, brungrå klänning, gråa knästrympor

Dagens planer: skolan en snabbis, plugga och sen träna

Dagens längtan: Tills snön kommer

Dagens fundering: Varför måste man upp så tidigt !

Dagens låt:  chris brown - with you

Av Rebecca Nilsson - 17 december 2007 07:41

är det någon mer än jag som inte har någon julkänsla? Dock huset är fullt med julsaker och allt så finner ja ingen julkänsla. Jag saknar snön nå jävulskt. Om den bara kunde komma och göra mig lycklig. Men ja hoppas den kommer innan julafton för det är ingen jul utan snö :)


Tror faktiskt att de är en hel del som tycker samma som jag, ja funderar på att försöka fjäska ihop alla mina julklappar så ja kan få de nu och sen åka upp till sundsvall och fira ju för där finns i alla fall snön. Och de var ju evigheter sen man fira jul med gamelmormor och gamelmorfar tyvärr. De är synd de är så långt som det är mellan oss. ca 100 mil :(


Nu ska ja hålla mina tummar så hårt jag bara kan och önska/hoppas på att snön kommer någon gång. För annars får ja verkligen spader !


 



Smisk på rumpan !

Av Rebecca Nilsson - 17 december 2007 07:38

Gah denna morgonen har verklgien varit hemsk, mamma skulle på möte så hon kom och störde mig i badrummet när jag står där och ska göra mig gjordning. Alla andra dagar brukar gå kanon utom denna, för devart bara att vi stod och hacka på varandra vilket inte är bra ^^



Av Rebecca Nilsson - 16 december 2007 21:53

Jag verkligen hatar deppritioner, varför ska sånt skit finnas. Man mår bara så dåligt av det så de är inte klokt :( Hoppas en dag att allt blir mycket bätttre !

Av Rebecca Nilsson - 16 december 2007 21:16

Får verkligen spader på min data ibland. Har sån lust att bara kasta den i marken eller nått. Måste verkligen inskaffa mig en ny, för denna jag har nu är verkligen på bummen. Men vem vet vad tomten kommer med till en om ca 9 dagar ^^

Ovido - Quiz & Flashcards