Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 1 januari 2008 21:42

Nej hua, jag orkar inte titta mer på den nu så jag ska gå och smörja in mig med brun utan sol, borsta tänderna och sen krypa ner i min älskade säng. Känner riktigt hur segt de kommer bli att jobba imorgon, men de är fint med extra pengar så ska inte klaga. För de är inte alla som får något.


Men ni får sova så gott mina små hjärtegull :)

Kisses and goodbye <3


Av Rebecca Nilsson - 1 januari 2008 20:50

Hua, har precis ätit middag nästan känns konstigt vill ja säga. Men nu är ja i alla fall mätt och belåten och de är skönt.


Ska dock ner igen och titta eva rydberg på kanal1. missa inte den jag lovar den är svin rolig. Såg den uppe i helsingborg håll på att skratta sönder mig själv xD


Av Rebecca Nilsson - 1 januari 2008 19:29

Nej nu ska ja gå ner och försöka få i mig något att äta och sen sätta mig med familjen framför tvn och mysa. Sen blir det nog denna dummburk igen ett tag, efter det blir det sova ganska så tidigt i med det är jobb imorgon.


Fast innan jag ska sova ska jag smörja in mig med lite brun utan sol och göra lite magdödar övningar :)


Men nu kallar maten där nere, skriver mer sen!


Smisk på rumpan, vet att du tycker om de



Av Rebecca Nilsson - 1 januari 2008 16:02

Du var den ända jag såg upp till,

Du var den ända som fick mej att känna värme.

Du var även den enda som fick mej att

veta hur det känns att sakna nån


Du är den ända jag ber om att komma tillbaka,

Du är den ända som som gör att ja gråter

varje kväll innan jag somnar.

Och du var den som lämnade mej först.

Av Rebecca Nilsson - 1 januari 2008 16:00

Därför älskar vi er killar...



- Sättet de ser ut på när de nyss har duschat och har en handuk slarvigt knyten runt höfterna.

- Den där djupa rösterna de får på morgonen.

- Deras rufsiga hår när de är precis nyvakna.

- Att de hur lätt som helst kan få oss på bra humör genom att se på oss med deras hundögon, tills vi börjar le.

- Den där otroligt sköna känslan när dom kysser oss i nacken.

- Det där gulliga,frustrerade ansiktsukttrycket de får när de försöker få av bh:n utan att lyckas.

- Sättet när de sätter händerna på våra höfter när vi går igenom ett rum fullt med folk.

- På de sättet att våra händer känns så otroligt små inuti deras.

- Hur det erbjudet oss deras jackor, fast att de bara har en T-shirt under och det är jätte kallt.

- Hur de ser ut som små barn när de sover, fast att de är hur tuffa som helst när de är vakna.

- Det där gulliga ansiktsukttrycket när de tvinnat ens hår och så blir de en tova som dom vill få ut själva.

Av Rebecca Nilsson - 1 januari 2008 13:22

Nej va fan ska man ta och göra idag, ska ja slappa idag och ladda inför jobbet. Ska ju på och jobba onsdag - fredag, men de är härligt sen när de kommer på kontot den 25.e :) Fast dock är det segt att jobba på lovet, men man måste tjäna extra pengar. För man kommer verkligen inte långt på studiebidraget och man kan inte leva på mamma och pappa hela livet heller.


Min kusin kommer ner snart, hon sitter bara och äter. Får se vad hon och ja kommer hitta på med. Dock tror ja mest de blir mys och skitsnack som vanligt :)


Sen ikväll lär de bli ut och gå en runda, nu är det nytt år och en ny start på mitt liv. Åter till sundheten, motion och hälsosam mat. Ingen skitmat eller läsk nu. Nu ska kroppen trimmas till studenten. Dock lär ja röra på mig dock mycket mer detta året. För jag och erika ska komma igång med simningen med 3 gånger i veckan, sen har ja även alla basket träningar och matcher. Sen även ut och gå hemma på helger + träna lite hemma. Så de ska nog gå bra ska vi se :)






Av Rebecca Nilsson - 1 januari 2008 13:01

Nyåret började skitbra men de slutade i katastrof? Eller vad man nu ska säga!


Tack för igår töser, de hade ni lyckats bra med :) Maten och allt var gott och de var trevligt folk. Sen i hamnen var väldigt fint med alla raketer och så. Träffade många folk där nere, alla var fulla och glada :) Men de är ju så det ska vara på nyår !


Kommer nog ta och lägga in lite bilder på pixbox senare ikväll för nu har ja verkligen ingen ork. Funderar på att ta en varm dusch eller nått sånt så att man piggnar till.


---


Gumman, du ska veta att ja tänker på dig vad som än händer. Jag älskar dig av mitt hela hjärta. Men tänk inte allt för mycket på det för din egen skull. Det var han som gjorde fel och de är han som ska höra av sig och be om förlåtelse. Men sen är det upp till dig hur du vill ha de. Men jag lovar dig, jag ska finnas vid din sida och ge dig styrka !



Av Rebecca Nilsson - 1 januari 2008 12:50

Nu är det 1 januari 2008, jag kan verkligen inte förstå det. de lär ta tid innan jag förstår att de är nytt år och allt.


Ja, nu är de inte allt för många dagar innan min älskade pappa blir 40 och vi ska ta vår lilla helgresa till sthlm. Längtar som fan, ska bli så sjukt skönt att komma ifrån skåne och allt de där. Är trött på det, men ja vafan ska man göra!


Får se var man tar vägen efter studenten, men de beror på mig själv om jag får jobbet på sturup eller inte. Men man kan alltid hålla tummarna :)



Ovido - Quiz & Flashcards