Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 30 januari 2008 21:01

Ville egenligen in och titta på malmö - leksand idag,

Men ja kände att min tid inte var den bästa för hockey idag.


Fast jag är hemma så har ja online igång så ja följer matchen.

Måste ju ha koll på läget.

Det är ju serie final, så den får man ju inte missa.


Varför vart leksand tvugna att göra 2-2 . usch !

Man kan ju alltid hoppas på att malmö vinner, för då har de inte så många poäng kvar upp till leksand som leder tabellen ^^


Så nu ska jag hålla tummarna och plugga lite på allt som man har till imorgon :)


Ha de underbart älsklingar :)

Smisk på rumpan <3


 


 Kämpa malmö, kämpa malmö , kämpa malmö :) <3




Av Rebecca Nilsson - 30 januari 2008 20:41

Har precis nästan pratat med Linn om vår lilla road trip i sommar.

Som de ser ut nu kommer den gå i stapeln den 8 juni - 22 juni ;)


Vi kommer då besöka en hel del ställen:

  • halmstad/tylösand
  • Göteborg
  • Skara
  • Öland - som ser ut nu ska vi fira midsommar där :)
  • + en massa andra ställen med tror jag ;)

Det som återstår att planera nu är vem som ska med och inte med,

fast det lär ju inte bli så svårt :)

Men ja längtar tills de i alla fall, man lär skapa en hel drös med minnen :)



Av Rebecca Nilsson - 30 januari 2008 19:19

Usch sitter med ännu mer skolarbete nu!

Får spader!

Är riktigt lycklig att skolan snart är över :)

För ja pallar inte plugga mer om ja ska vara ärlig!


Nu har ja i alla fall fått reda på att jag fick vara ledig när vi ska till österrike med familjen :) Nu återstår de och se om ja får vara ledig när vi ska utomlands jag och emmy :)


Ska springa och säga till mammanu så hon går in och betalar resan till mig hihi :  ) JAG LÄÄÄNGTAR SJUKT MKT

Av Rebecca Nilsson - 30 januari 2008 15:10

Vad skönt det var att sova dessa två timmar. Man blir så så trött av detta regnande. Nej nu ska jag sätta mig och plugga. Har prov i turismen imorgon tyvärr. Men först måste jag ta och rycka upp mig. För jag är verkligen seg

Av Rebecca Nilsson - 30 januari 2008 10:42


När en tjej..

Är tyst, så rullar det med miljoner tankar i hennes huvud
Bråkar med dig, tänker hon väldigt djupt
Tittar på dig med ögonen fulla av frågor, så undrar hon hur länge du kommer vara vid hennes sida
Svarar jag mår bra efter några sekunder, mår hon inte alls bra
Tittar sorgset på dig, undrar hon varför du ljuger
Lägger sitt huvud på din axel, så önskar hon att du är hennes förevigt
Försöker få kontakt med dig varje dag, då söker hon din uppmärksamhet
Smsar ofta, vill hon att du svarar åtminstonde en gång
Säger jag älskar dig, menar hon det
Säger att hon inte kan leva utan dig, då har hon tänkt klart att du är hennes framtid
Säger att hon saknar dig, så kan ingen i hela världen sakna dig mer än vad hon gör..

Av Rebecca Nilsson - 30 januari 2008 10:32

Sitter i skolan nu och har precis haft prov i personlig försäljning.

Ja vad ska man säga om det, en barn lek?

Man behövde bara tänka , för allt var så himla lågiskt.



Av Rebecca Nilsson - 30 januari 2008 07:24

Usch, sitter på bussen till skolan. Jag får panik nu snart för det bara regnar hela tiden. När ska solen och värme komma? :( jag längtar tills jag åker till österrike och till turkiet. Ska bli riktigt jävla skönt och få lämna sverige i någon vecka ;D ge mig maj nu någon :) Nej jag tänkte faktiskt vila lite nu ^^ Ha de underbart :)

Av Rebecca Nilsson - 30 januari 2008 05:14

Usch fy, har precis vaknat så jag ligger i sängen nu och myser och vägrar typ gå upp. Haha, kan det bli bättre? Det är så mysigt att bara ligga i sängen under täcket och mysa. Det är dock inte mycket som kan slå det vill jag tala om. Nej man måste väl gå upp snart. Inte för jag orkar egentligen. Men de är bäst att gå upp själv innan mamma kommer och galer på en ^^ Haha ;D Ha de underbart älsklingar :)

Ovido - Quiz & Flashcards