Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Rebecca Nilsson - 5 januari 2008 23:15


Framtiden kommer av sig själv

men framstegen måste vi göra själva



Av Rebecca Nilsson - 5 januari 2008 23:05

Ja som du ser, så är ja lite nyfiken på vilka som läser min blogg och allt de där! Och de skulle vara super trevligt och snällt om ni lämnade en kommentar, men ni ska verkligen inte känna er tvingade :)


Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 5 januari 2008 23:04

En man som bedrev en marknadsundersökning ringde på

hos en ung kvinna med 3 små barn.

- Goddag frun. Jag gör en marknadsundersökning för

Vaselin. Känner ni till den produkten?

- Javisst, min man och jag använder det ofta.

- Törs man fråga till vilket ändamål ni använder det till?

- Vi använder det när vi har sex.

- Det var då ett frispråkigt svar. Kan ni vara lite

mer specifik hur ni nyttjar den?

- Vi smörjer det på dörrhandtaget till sovrummet och

det håller barnen ute

Av Rebecca Nilsson - 5 januari 2008 23:00

Har precis tittat på hockeyn och så, synd att de inte riktigt räckte ända fram. Men 2.a plats är inte helt fel heller. Härligt kämpat ändå :) <3


Usch, har fan skickat över 120sms sen igårkväll, de är helt galet! Men de är tur man skickar massa gratis sms ^^ Annars hade de blivit en jädra räkning, är nyfiken på att se hur många sms och så jag har skickat denna månaden ;)


-


Håller tummarna nu, hoppas de kommer snart ! Får panik annars.

Tack gumman, för jag kan prata med dig. Det betyder sjukt mycket för mig det ska du veta <3 



Smisk på rumpan !


Av Rebecca Nilsson - 5 januari 2008 19:32

Nu efter maten fick ja fan värsta chocken. När min blick går ut mot trädgården så ser ja hur snön bara faller ner. Men varför nu, jag vill inte ha skitet nu. För jag vill ha vår, är trött på att gå med en massa kläder på hela tiden.


Aja, får hoppas på att där inte är lika mycket snö uppe i sthlm ^^ Någon som vet hur vädret ska vara där uppe tors - sön? ^^


Smisk på rumpan !


Av Rebecca Nilsson - 5 januari 2008 16:19

Nu är musiken fixad på mobilen :) så nu är jag lycklig haha ! Får ta och lämna denna dumburken nu och hjälpa mamma med maten, sen duscha och fixa till mig ^^ Dock kanske de hinner bli ett samtal med Anna innan matlagningen, hon ville visst ringa och prata med mig ^^


Men nu har ja inte tid att sitta och babbla här mer ;)

Smisk på rumpan !

Av Rebecca Nilsson - 5 januari 2008 15:47

Gah, vafasiken. Jag får inte rätt på min mobil :( Alla andra mobiler har ja kunnat lägga in musik på men inte på denna! Förstår inte , men ja tror det ska funka nu. Jag klarar inte av att ha min mobil utan musik, utan musiken är jag halvdöd typ.


Men så fort jag är klar med detta blir det laga middag med mamma som gäller. Tänkte ha en lugn helg för en gångs skull ^^ De är inte ofta jag har det, tur man snart ska till sthlm så man får ta igen de man har missat där uppe haha :) Ett måste att ha med upp där är datan, mobilen och min digitalkamera ^^ Sen lär den resan bli underbar :)


Smisk <3

Av Rebecca Nilsson - 5 januari 2008 14:40

Är helt död nu idag, sitter och tittar på pistvakt med mamma. Sen blir de hjälpa mamma med maten till ikväll för farmor och hennes sambo och mormor och morfar kommer på middag nu i med pappa fyller 40år. Sen ska jag kanske vara med min älskade Emma, får se hur jag mår. För vi båda är dåliga. Men nu ska jag titta på pistvakt igen ;D ha de underbart mina älsklingar :) Pussar

Ovido - Quiz & Flashcards